انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشکده علوم پزشکی آبادان با برخی از دانشگاه‌ها  و صنایع

مبارک از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشکده علوم پزشکی آبادان با برخی دانشگاه‌ها و صنایع خبرداد و گفت: این تفاهم‌نامه‌ها به منظور برقراری ارتباطات منظم، سازمان‌یافته و بهره‌‌گیری از توانمندی‌های علمی، پژوهشی و فناوری منطقه منعقد شده است.

«سارا مبارک» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، از انعقاد تفاهم‌‌نامه همکاری دانشکده علوم پزشکی آبادان با برخی از دانشگاه‌ها و صنایع مختلف خبر داد و اظهار کرد: معاونت آموزشی دانشکده علوم پزشکی آبادان، در راستای خط مشی دفتر ارتباط با صنعت این دانشکده و تحقق اهداف به منظور برقراری ارتباطات منظم، سازمان یافته و بهره‌‌گیری از توانمندی‌های علمی، پژوهشی و فناوری، تفاهم‌نامه‌های همکاری این دانشکده و برخی از صنایع، دانشگاه‌ها و موسسات منطقه را منعقد کردیم.

 

معاون آموزشی، تحقیقات و فناوری دانشکده علوم پزشکی آبادان افزود: پس از ثبت تفاهم‌نامه‌های داخلی با معاونت‌های بهداشت و درمان، به منظور گسترش این همکاری‌ها و استمرار ارتباط سازمان‌ یافته برای رفع نیازهای متقابل، انعقاد تفاهم‌نامه‌هایی با ارگان‌ها و سازمان‌های استان و منطقه در حال انجام است.

 

وی اضافه کرد: در گام نخست این اقدامات، تفاهم‌نامه‌هایی در سطح شهرستان آبادان با دانشگاه صنعت نفت به نمایندگی رضا بهبهانی، دانشگاه آزاد اسلامی به نمایندگی سعید عباسی‌نیا، شرکت پخش و فرآورده‌های نفتی به نمایندگی محمد بنی‌سعید و جمعیت هلال احمر آبادان به نمایندگی نیک‌پی به ثبت رسید.

 

مبارک به مصوبات این تفاهم‌نامه اشاره کرد و یاد آور شد: اجرای طرح‌های تحقیقاتی، پژوهشی و فناورانه مشترک، برگزاری دوره‌های آموزشی، اعلام و به‌روزرسانی اولویت‌های تحقیقاتی، عقد قرارداد برای اجرای موارد توافقی، پشتیبانی از سمینارها و همایش‌ها و معرفی توانمندی‌های طرفین از اهم مصوبات این تفاهم‌‌نامه‌ها است.

 

کد خبر 981141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha