۱۰ هزار و ۵۰۰ بسته کمک مومنانه در دهه پایانی ماه صفر توزیع می شود

طهماسبی گفت: همزمان با دهه پایانی ماه صفر ۱۰ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی در قالب مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه در بین نیازمندان استان زنجان توزیع می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در جمع خبرنگاران به تشریح فعالیت های سپاه در قالب رزمایش کمک مومنان اشاره کرد و گفت: بنا به تاکیدات مقام معظم رهبری در دستگیری از نیازمندان و آسیب دیدگان کرونا، رزمایش کمک مومنانه در سراسر کشور و استان زنجان راه اندازی شد.

 

ابوالفضل طهماسبی ادامه داد: به همین منظور و با همکاری خیرین و سازمان های مردم نهاد کمک های مردمی در قالب رزمایش کمک مومنانه در چند مرحله و با محوریت مساجد در استان آغاز شد.

 

وی با اشاره به اینکه تاکنون بسته های معیشتی و اقلام بهداشتی در دو مرحله در اختیار نیازمندان قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: به همین منظور نیازمندان واقعی شناسایی و بانک اطلاعاتی از این افراد تهیه شده است.

 

به گفته طهماسبی، مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه در دهه پایانی ماه صفر اجرا خواهد شد و مقرر گردیده 10هزار و 500 بسته کمک مومنانه در بین نیازمندان استان زنجان توزیع شود.

 

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان به توزیع 10 هزار پرس غذای گرم در بین نیازمندان اشاره کرد و گفت: بسته‌های کمک مومنانه شامل کمک معیشتی و بسته‌های لوازم التحریر است.

 

این مقام مسئول یادآور شد: در کنار کمک های مومنانه اردوهای جهادی و ویزیت رایگان در روستاهای محروم انجام شده و خدمات رایگان پزشکی، پرستاری و روانشناسی  در روستاها انجام می شود.

 

طهماسبی تصریح کرد: امید می رود در مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه از ظرفیت هیات مذهبی و موکب ها برای جمع آوری کمک های مردمی استفاده شود.

کد خبر 981460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha