برندگان تندیس طلایی عاشورا در بهشهر معرفی شدند

ذبیح پور گفت: پویش محله طلایی محرم در بهشهر به همت شهرداری این شهرستان اجرایی شد و برندگان تندیس طلایی عاشورا در بهشهر معرفی شدند.

«فاطمه ذبیح پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در بهشهر اظهار کرد: براساس اجرای طرح «محله طلایی محرم » به همت شهرداری بهشهر،  از هیات مذهبی، مساجد و حسینیه هایی که در محلات و معابر اصلی بهترین آذین بندی ماه محرم و صفر را انجام دادند با تندیس طلایی عاشورا تجلیل شد.

مسئول روابط عمومی شهرداری بهشهر افزود: یکی از موضوعات مهمی که در راستای گرامیداشت ماه محرم پیگیری می‌کنیم مسئله یکپارچه مشکی‌پوش کردن سطح مناطق به صورت همزمان بوده است که در بهشهر در ماه محرم اجرایی شد .

وی گفت: پایگاه بسیج میرزاکوچک خان جنگلی مسجد گرجی بهشهر، هیات مذهبی خادم الحسین حسینیه قتلگاه، پایگاه جوادالائمه، هیات مذهبی پیروان اهل بیت(ع) و هیات مذهبی حضرت علی اکبر(ع) از برگزیدگان تندیس طلایی عاشورا در بهشهر بودند که بهترین آذین بندی محرم را انجام دادند.

ذبیح پور با اشاره به اینکه در آستانه ماه محرم سیاه پوش‌سازی سطح شهر بهشهر را به صورت همزمان آغاز کردیم، گفت: تلاش شد تا با توجه به وضعیت امسال و رعایت پروتکل بهداشتی در محرم، فضاسازی مناسبی در شهر انجام شود.

 

کد خبر 981765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha