طرح کمک به مساجد برای حمایت از زنان و اقلیت ها در شیکاگو

یکی از گروه های اسلامی در شیکاگو طرحی را برای کمک به مساجد و دیگر موسسه های اسلامی در حمایت از اقلیت ها و زنان راه اندازی کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «dailyherald»،یکی از گروه های اسلامی در شیکاگو طرحی را برای کمک به مساجد و دیگر موسسه های اسلامی در حمایت از اقلیت ها و زنان راه اندازی کرده است.

 

شورای سازمان های اسلامی گروه ویژه «زندگی سیاهان اهمیت دارد» در شیکاگو با راه اندازی این طرح قصد دارد با نژادپرستی ،تعصب و تبعیض های جنسیتی مبارزه کند.

 

این گروه به بیش از 60 سازمان عضو  از جمله مساجد و مدارس اسلامی خدمت می کند در حالی که نماینده بیش از 400 هزار مسلمان آمریکایی از قومیت ها ، نژادها و فرهنگ های مختلف است.

 

امام «چارلز محمد» ، عضو هیئت مدیره و گروه ویژه «زندگی سیاهان اهمیت دارد» در شیکاگو ، گفت: تعصبات فرهنگی و اقدام علیه زنان ضد ارزش های اسلامی و آموزه های پیامبر اکرم (ص) است.

 

وی در این باره گفت: گروه ویژه برای ترویج عدالت و انجام اقداماتی مانند انتصاب زنان بیشتر در هیئت مدیره و استقبال بیشتر از سیاه پوستان ، لاتین ها و همه نژادها با این نهادها همکاری خواهد کرد.

 

این گروه همچنین بر روی اصلاحات و حمایت از عدالت کیفری ، مسکن ، نیروی کار ، امنیت غذایی و مسائل بهداشتی که بر اقلیت ها تاثیرگذار است کار خواهد کرد.

کد خبر 981787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha