برگزاری هفته پژوهش به صورت مجازی در منطقه آزاد اروند

الیاسی از برگزاری هفته پژوهش در منطقه آزاد اروند خبر داد و گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، هفته پژوهش امسال با شعار «پژوهش و فناوری در خدمت جهش تولید» به صورت مجازی و غیرحضوری در این منطقه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «علی الیاسی» امروز (دوشنبه 21 مهر) در اولین نشست برنامه ریزی برگزاری هفته پژوهش در سال جاری که با حضور برخی از نمایندگان دانشگاه های منطقه در محل سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شد اظهار کرد: متاسفانه شیوع بیماری کرونا قلمرو آموزش را بیش از هر حوزه دیگری تحت تأثیر خود قرار داده است.

 

مدیر آموزش، تعالی و بلوغ کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند اضافه کرد: برنامه های حمایتی آموزشی همچنان در حال انجام است اما متأسفانه طرح های توسعه ای تحت تأثیر این ویروس مثل گذشته انجام نمی شود.

 

وی با بیان اینکه ضمن برگزاری هفته پژوهش تمام تلاش مان را جهت پایین آوردن خطرات احتمالی برای دست اندرکاران و جامعه هدف این رویداد خواهیم داشت افزود: امیدواریم امسال نیز با مشارکت همه دستگاه های مرتبط با برپایی این رویداد بتوانیم هفته پژوهش را با بهترین خروجی برگزار کنیم.

 

الیاسی تصریح کرد: امیدواریم خروجی این هفته بتواند پیام موثر و ویژه ای برای ذی‌نفعان و مخاطبان خود مبنی بر اینکه در مواجهه با بیماری کووید 19 فقط با رفتارهای اجتماعی و فردی باید با این ویروس مبارزه کنیم، داشته باشد.

 

وی از برگزاری هفته پژوهش به صورت مجازی در منطقه آزاد اروند خبر داد و عنوان کرد: دنیا خیلی پیش از شیوع کرونا به سمت آموزش های مجازی و آنلاین رفته بود، اما در کشور ما کرونا بهانه ای شد تا رویدادهای این چنینی را به شکل وبینار، ویدئوکنفرانس و ... برگزار کنیم.

 

مدیر آموزش و کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند یاد آور شد: هفته پژوهش امسال با شعار «پژوهش و فناوری در خدمت جهش تولید» از تاریخ 22 تا 27 آذر به صورت مجازی و غیرحضوری در منطقه آزاد اروند برگزار می شود.

 

کد خبر 982410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha