۳۲ دستگاه ونتیلاتور به خوزستان اهدا می‌شود

یوسفی گفت: طی تفاهم‌نامه‌ای با وزارت نفت ۳۲ دستگاه ونتیلاتور (دستگاه تنفس مصنوعی) به خوزستان اهدا می‌شود.

«مجتبی یوسفی» صبح امروز (سه‌شنبه ۲۲ مهر) در حاشیه بازدید از بیمارستان امام خمینی (ره) و عیادت از حادثه‌دیدگان انفجار عامری، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، ضمن دلجویی از حادثه‌دیدگان اظهار کرد: این حادثه تلخ در محله اهواز قدیم ما را ناراحت می‌کند، به همین علت دستور داده شد تا به نحو احسنت و سریع امورات حادثه‌دیدگان پیگیری شود.

 

نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید درمان حادثه‌دیدگان بستری در بیمارستان به خوبی و بدون هیچ‌گونه کوتاهی انجام شود.

 

وی در ادامه از انعقاد تفاهم‌نامه‌ای با وزارت نفت خبر داد و افزود: طبق این تفاهم‌نامه ۳۲ دستگاه ونتیلاتور (دستگاه تنفسی مخصوص جهت بیماران کرونایی) توسط وزارت نفت به استان خوزستان اهدا می‌شود.

 

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: ونیتلاتور یا همان دستگاه تنفسی مصنوعی، یکی از اصلی‌ترین تجهیزات تخت‌های آی سی یو است که کمک زیادی به بحث درمان بیماران کرونای می‌کند.

 

وی در پایان با بیان اینکه این دستگاه به بیماران با مشکلات حاد تنفسی برای زنده ماندن کمک می‌کند یاد آور شد: نمایندگان مردم در مجلس تمام تلاش خود را در راستای کاهش مشکلات و افزایش سطح خدمات‌دهی به هم‌استانی‌ها به‌کار می‌گیرند.

 

کد خبر 982746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha