تلاش برای به بهره برداری رساندن سه ایستگاه قطار شهری در شیراز

اسکندرپور گفت: تلاش برای اتمام و به بهره برداری رساندن ایستگاه های «قهرمانان» و ایستگاه های «عادل آباد» و «امیرکبیر» خط ۲ قطار شهری شیراز تا پایان سال در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حیدر اسکندرپور»، امروز (سه شنبه 22 مهر) در بازدید از روند اجرایی ایستگاه های خط 2 متروی شیراز گفت: تلاش برای به بهره برداری رساندن ایستگاه های «قهرمانان» در «میانرود» و ایستگاه های «عادل آباد» و «امیرکبیر» در میدان «بسیج» در حال انجام است.

شهردار شیراز افزود: امیدواریم که این ایستگاه های خط 2 قطار شهری شیراز تا پایان سال 99 به مرحله بهره برداری برسد و خوشبختانه در حال حاضر سرعت اجرای آنها مطلوب است.

وی اضافه کرد: برای به بهره برداری رساندن ایستگاه «امام حسین (ع)»که محل تلاقی خط یک و 2 قطار شهری شیراز است نیزاقدامات لازم در حال انجام است.

اسکندرپور با تشکر از درک و همراهی شهروندان شیراز بیان کرد: همراهی و صبوری مردم شیراز و پلیس راهور برای سرعت بخشی به پروژه ایستگاه امام حسین (ع) لازم است.

وی ایستگاه «استقلال» قطار شهری شیراز را از سخت ترین ایستگاه ها برای اجرا دانست و گفت: به دلیل قرار گرفتن این ایستگاه در محدوده «باسکول نادر» که محل تلاقی ترافیک شمال–جنوب با غرب شیراز است، مسدود کردن آن ممکن نبود.

اسکندرپور اعلام کرد: بدین ترتیب یک تونل 250 متری برای دسترسی به نقطه اجرای این ایستگاه حفر شده است  و به دلیل عرض 24 متری این ایستگاه نیاز به حفاری بیشتر است.

 

کد خبر 982882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha