حمایت از ساخت ۷۰ عنوان فیلم کوتاه داستانی و مستند در استان فارس

سهرابی گفت: با انعقاد تفاهم میان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و استانداری فارس، ساخت ۷۰ عنوان فیلم کوتاه داستانی و مستند در استان فارس مورد حمایت قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «صابر سهرابی»، امروز (چهارشنبه 23 مهر) با اشاره به حمایت از تولید کنندگان فیلم کوتاه به خبرنگاران گفت: بر اساس تفاهم نامه منعقد شده در سال گذشته بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و استانداری فارس، ساخت 70 عنوان فیلم کوتاه داستانی و مستند مورد حمایت قرار می گیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس افزود: انعقاد این تفاهم در رفع مشکلات اقتصادی بر سر راه فیلمسازان موثر بوده و موجب عدم توقف فیلمسازی در استان فارس خواهد شد.

وی اضافه کرد: بر این اساس فیلمسازان این حوزه می توانند فیلمنامه های خود را به شکل pdf و با قلم 14 و فونت B nazanin و حداکثر زمان 20 دقیقه تا 15 آذر به آدرس Cinemaei.fars@farhangmail.ir ارسال کنند.

سهرابی تاکید کرد: لازم است تا خلاصه کامل فیلمنامه در قالب یک  صفحه کامل A4 ارسال شود و همچنین موضوع آن جدید باشد و هر کدام از شرکت کنندگان می توانند حداکثر چهار فیلمنامه ارسال کنند.

وی اعلام کرد: متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 32280791، 32280793 و 32280795 و شماره داخلی 255 و یا 207 تماس بگیرند.

کد خبر 983260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha