تفاهم نامه همکاری بین کمیته امداد و بسیج سازندگی به امضا رسید

تفاهم نامه همکاری در راستای توسعه اشتغال و توانمندسازی گروه های جهادی بین کمیته امداد و بسیج سازندگی خراسان جنوبی به امضا رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «رضا سلم‌آبادی» مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) عصر امروز (23 مهرماه) در این مراسم به همکاری خوب بسیج با کمیته امداد در برنامه های مختلف به خصوص موضوع کمک مومنانه اشاره کرد و گفت: مسکن، اشتغالزایی و معیشت مردم از جمله محورهای همکاری کمیته امداد با بسیج سازندگی برای محرومیت زدایی در مناطق محروم بوده است.

 

وی با بیان اینکه امروز تفاهم نامه ای برای توسعه اشتغال و توانمندسازی گروه های جهادی بین کمیته امداد و بسیج سازندگی خراسان جنوبی به امضا رسید، گفت: طی این تفاهم نامه 32 میلیاردی قرار است 1500 فرصت شغلی و کاریابی با کمک گروه های جهادی ایجاد شود.

 

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) افزود: هر جا کار به بسیج و سپاه واگذار شد، کار بسرعت و با کیفیت انجام شد، لذا امید داریم که این تفاهم نامه هم با کیفیت بالا و کمترین زمان ممکن به سرانجام برسد.

 

سلم آبادی همچنین ضمن تشکر از همکاری خوب بسیج و سپاه و ارتش در توزیع کمک های مومنانه در مناطق روستایی و مرزی ، گفت: تاکنون کمیته امداد به جز یک سرویس، هیچ هزینه ای برای حمل و نقل و توزیع بسته های کمک مومنانه نداده و تمام اینها توسط ماشین های یخچال دار سپاه و ارتش توزیع شده است.

 

 

 

کد خبر 983261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha