کانون زینبیه نکا، میزبان سوگواره های آخر ماه صفر

باقری گفت: همزمان با دهه آخر ماه صفر، کانون زینبیه نکا، میزبان سوگواره های آخر ماه صفر بود که با حضور فعال اعضای کانون فرهنگی و هنری برگزار شد.

 «محمدعلی باقری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در نکا اظهار کرد: در آخرین روزهای ماه صفر و همزمان با سالروز رحلت جانگداز «رحمه للعالمین» حضرت محمد مصطفی (ص) و سالروز شهادت کریم اهل بیت، حضرت امام حسن مجتبی (ع) و نیز سالروز شهادت امام رضا (ع) برنامه های فرهنگی و مراسم سوگواری و عزاداری ویژه این ایام را با رعایت پروتکل های بهداشتی و مراقبت‌های ویژه در مقابله با شیوع ویروس کرونا  در کانون زینبیه نکا اجرا شد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا افزود: مراسم بزرگداشت شهادت امام رضا(ع) همزمان با شب شهادت امام الرئوف امام رضا(ع) در زینبیه نکا برگزار شد و حجت الاسلام باقری امام جماعت زینبیه نکا به بیان ویژگی ها و برجستگی ها و تلاش امام رضا(ع) برای نهادینه کردن ارزش های دینی پرداخت.

وی یادآور شد: برپایی ایستگاه فرهنگی و پخش کلیپ و نواهای عزاداری با همیاری فعالان کانون زینبیه نکا و پایگاه بسیج از برنامه های مهم ما در دهه آخر ماه صفر بود.

 

باقری یادآور شد: در مراسم بزرگداشت شهادت امام رضا(ع) هدایایی از حرم ملکوتی امام رضا(ع) به عنوان تبرک در بین عزاداران کانون زینبیه نکا توزیع شد.

کد خبر 984114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha