هزار پُرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع شد

فرمانده سپاه شیروان گفت: در شام غریبان شهادت امام رضا(ع) هزار پُرس غذای گرم بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

«عباسعلی ریحانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارداشت: به مناسبت آخرین روز از ماه صفر، هزار پُرس غذای گرم بین نیازمندان شیروان توزیع شد که تلاش ما کمک به نیازمندان است و در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

 

فرمانده سپاه شیروان بیان کرد: این کار خیرخواهانه و خداپسندانه در امامزاده حمزه رضا(ع) شیروان توسط گروه های جهادی انجام شده که پس از طبخ غذا با همکاری نیروهای جهادی در بین نیازمندان توزیع شد.

 

ریحانی عنوان کرد: از آنجایی که شیوع بیماری کرونا وضعیت معیشت بسیاری از خانواده‌ها را تحت تأثیر قرار داده با مشارکت گروه‌های جهادی، خیریه‌ها و سایر گروه ها در ابتدای سال علاوه بر توزیع بسته های معیشتی و غذای گرم، اهدای بسته‌های لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند انجام شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: توزیع غذای گرم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و با هماهنگی ‌های انجام شده در مناطق محروم بین نیازمندان توزیع شد که در مراحل بعدی همچنان ادامه دارد.

 

وی تصریح کرد: همچنین در مراحل قبلی بسته های معیشتی بین خانوارهای نیازمند شناسایی شهرستان توزیع شده که این سبدهای کالا شامل اقلام ضروری از جمله؛ برنج، گوشت، مرغ، روغن، ماکارونی، خرما، حبوبات و رب گوجه بود که بین نیازمندان توزیع شد و این روند همچنان ادامه دارد.

کد خبر 984137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha