فعالیت در کانون های مساجد نیازمند اعتبارات ویژه است

میراحمدی با بیان اینکه کانون فرهنگی و هنری شهدای دهنه‌سر آستانه اشرفیه برنامه های متنوعی در طول سال تدوین و اجرایی کرده است گفت: تداوم برنامه ها نیازمند اعتبارات ویژه ای است.

«سیدمصطفی میر احمدی» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت به فعالیت کانون‌های مساجد اشاره کرد و اظهار داشت: کانون های مساجد ظرفیتی مناسب برای جذب جوانان به این مکان مقدس است.

 

مسئول کانون فرهنگی و هنری شهدای دهنه‌سر سفیدرود آستانه اشرفیه با بیان اینکه دشمنان تفکرات جوانان را هدف قرار داده‌اند گفت: با بهره‌گیری از شاخص‌های کانون‌های مساجد می‌توان جوانان را در برابر توطئه‌های دشمنان واکسینه کرد.

 

میراحمدی به فعالیت‌های گسترده کانون شهدای دهنه سر سفیدرود آستانه پرداخت و افزود: برگزاری برنامه‌های ورزشی، تفریحی، علمی و فرهنگی از اهم فعالیت‌های این کانون شمرده می‌شود.

 

وی ادامه داد: کانون شهدای دهنه سر سفیدرود آستانه بیش از ۲۰۰نفر عضو دارد.

 

مسئول کانون فرهنگی و هنری شهدای دهنه‌سر اظهار داشت: محفل انس با قرآن و برگزاری نماز جماعت در حال حاضر از اهم فعالیت‌های این کانون محسوب می‌شود.

 

میراحمدی اضافه کرد: بسیاری از فعالیت‌های کانون فرهنگی و هنری شهدای دهنه‌سر به دلیل بحران کرونا ویروس و شیوع گسترده این بیماری لغو شده و برنامه‌ها از طریق فضای مجازی و با راه‌اندازی کانال دنبال می‌شود.

 

مسئول کانون فرهنگی و هنری شهدای دهنه‌سر سفیدرود آستانه اشرفیه کمبود اعتبارات را از مهمترین مطالبات کانون‌های مساجد دانست و تاکید کرد: فعالیت در هر حوزه‌ای نیازمند اعتبارات ویژه است، بارها درخواست‌ها و مطالباتی داشته‌ام که متاسفانه تاکنون مهیا نشده است.

کد خبر 985521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha