انتخاب بایدن یا ترامپ تفاوتی برای ایران نخواهد داشت

حجت‌الاسلام قاضی دزفولی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت: انتخاب نامزد دموکرات و یا جمهوری خواه تفاوتی برای ایران نخواهد داشت چرا که همواره روسای جمهوری پیشین آمریکا از این دو حزب اظهارات و اقدامات خصمانه ای نسبت به ایران داشته‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی» امروز (جمعه 2 آبان) در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته دزفول که در مصلای امام علی (ع) این شهرستان برگزار شد، با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اظهار کرد: متاسفانه عده ای در داخل کشور برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بزرگنمایی می کنند این در حالی است که چه ترامپ و چه بایدن انتخاب شود دشمنی آمریکا با ایران تفاوتی نخواهد کرد .

 

امام جمعه دزفول با اشاره به دشمنی روسای جمهور سابق آمریکا با ایران که از احزاب مختلف سیاسی این کشور بوده‌اند افزود: چه رئیس جمهور قبلی آمریکا یعنی اوباما و چه سایر روسای جمهور این کشور از دو حزب دموکرات و جمهوری خواه همواره نسبت به ایران اظهارات و اقدامات خصمانه داشته‌اند.

 

وی با بیان اینکه تنها راه حل مبارزه با آمریکا و استکبار مقاومت و ایستادگی است اضافه کرد: فشارها و تحریم های اقتصادی همواره در تمام سال های پس از انقلاب توسط آمریکا انجام شده و همچنین بارها روسای جمهور این کشور ایران را تهدید به حمله نظامی کرده اند.

 

حجت الاسلام قاضی دزفولی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص حذف وابستگی به دلار در کشور بیان کرد: متاسفانه برخی مدیران نتوانسته‌اند در بحث اقتصاد موفق عمل کنند و نسبت به این موضوعات سهل‌انگاری کرده‌اند.

 

وی با بیان اینکه ترامپ رسما عربستان را گاو شیرده خوانده است تصریح کرد: برخی می‌خواهند شرایط صلح امام حسن مجتبی (ع) را با شرایط کنونی کشور همسان سازی کنند ولی این کار مغالطه است چراکه ما اکنون از قدرت بازدارندگی خوبی برخورداریم.

 

امام جمعه دزفول خاطر نشان کرد: آنچه سایه جنگ را از سر کشور برداشته مقاومت، ایستادگی و عقلانیت انقلابی متکی به تحلیل‌ رفتار دشمن بوده است اما متاسفانه عده‌ای به مردم آدرس غلط می دهند.

 

وی با اشاره به تلاش دشمن برای ایجاد تفرقه در جامعه ابراز کرد: دشمن برای ایجاد تفرقه و اختلاف بین مسلمانان از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند و با پرورش اسلام انگلیسی به دنبال این هدف است لذا باید نسبت به این موارد هوشیار عمل کرد.

 

حجت الاسلام قاضی با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی عنوان کرد: با وجود مشکلات اقتصادی شاهد کاهش ۱۰.۵ درصدی جرایم در دزفول بوده‌ایم که امنیت و آسایش کنونی جامعه مرهون زحمات شبانه روزی نیروی انتظامی است.

 

وی در پایان با اشاره به پیام تقدیر اخیر مقام معظم رهبری از نیروی انتظامی در هفته ناجا یاد آور شد: شما باید قدردان این نعمت باشید که فرمانده ای مثل مقام معظم رهبری دارید که اینچنین مشفقانه و با لطف و محبت از زحمات و تلاش های کارکنان نیروی انتظامی تقدیر می کند .

 

کد خبر 986076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha