«ستاره سامرا» ویژه برنامه رادیو ورزش در شهادت امام حسن عسکری(ع)

شبکه رادیویی ورزش همزمان با سالروز شهادت یازدهمین اختر تابناک امامت، امام حسن عسکری(ع) ویژه برنامه «ستاره سامرا» را روی آنتن می برد.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از رادیو ورزش؛ حسن بن علی بن محمد مشهور به امام حسن عسکری، یازدهمین امام شیعیان اثناعشری، فرزند امام هادی(ع) و پدر امام زمان(عج) است. مشهورترین لقب وی، عسکری است که به اقامت اجباری وی در شهر عسکر (سامرا) اشاره دارد. امام حسن عسکری (ع) پس از شهادت پدر بزرگوارشان در سال ۲۵۴ به امامت رسیدند و در سن ۲۸ سالگی، پس از شش سال امامت در هشتم ربیع الاول سال ۲۶۰ هجری در شهر سامرا و به دست معتمد عباسی به شهادت رسیدند.
برنامه «ستاره سامرا» مجله رادیویی است که شبکه رادیویی ورزش به مناسبت شهادت امام حسن عسکری(ع) و آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج) تدارک دیده است و ۴ آبان ماه از ساعت ۱۱ تا ۱۲ روی آنتن این شبکه می رود.
این ویژه برنامه دارای آیتم های متنوعی همچون خاطرات ورزشکاران از زیارت عتبات عالیات، معرفی شهدای ورزشکار مدافع حرم، آیتم وظایف منتظران و رسالت ورزشکاران در همدلی و نوع دوستی در ایام سخت کرونا، گزارش از سوگواریهای جامعه ورزش در این مناسبت، روایتی از پویش های همدلی با عنوان ورزشکاران همدل و همینطور تجلیل از شهدای ایثارگر جامعه ورزش که جان خود را برای دفاع از حرم اهل بیت تقدیم کردند، می شود.
ویژه برنامه «ستاره سامرا» به تهیه کنندگی محسن افضلی، گویندگی الهام حسینی و گزارشگری حمید خواجه خباز همزمان با سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع) از شبکه رادیویی ورزش پخش می شود.

کد خبر 986455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha