افتتاح کارگاه تولید ماسک با ظرفیت ۲۰۰ هزار عدد در شبانه روز

کارگاه تولید ماسک سه لایه و جراحی با ظرفیت ۲۰۰ هزار عدد در شبانه روز در سرآبتاوه شهر یاسوج افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سردار «حمید خرم دل» امروز (6 آبان ماه) در حاشیه افتتاح این کارگاه تولید ماسک، گفت: سرمایه گذاری در این بخش توسط بخش خصوصی انجام شده است.

 

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: با توجه به شرایط موجود در کشور و استان، راه اندازی این گونه کارگاه ها می تواند بخشی از مشکلات را به حداقل برساند.

وی با بیان اینکه ظرفیت تولید ماسک توسط این کارگاه 200 هزار عدد در شبانه روز به صورت سه شیفت کاری است، ادامه داد: این کارگاه در صورت ارتقا این قابلیت را دارد که در شبانه روز 400 هزار ماسک را تولید و برای 100 نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد کند.

 

«جمشید ارسلان جو» نیز در حاشیه افتتاح این کارگاه، گفت: تولیدات این کارگاه تولید ماسک کاملا استاندارد بوده و کد مصوب و سه لایه واقعی دارد.

 

رئیس ستاد اقشار بسیج سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد اولویت فروش این ماسک ها را در بازار استان دانست و گفت: این کارگاه تولیدی با حمایت سپاه فتح، سازمان غذا و دارو و اداره صنعت، معدن و تجارت کار خود را آغاز کرده است.

وی گفت: ماسک ها از طرف کارگاه هر کدام به قیمت (هزار و 50 تومان) در اختیار داروخانه ها قرار می گیرد و داروخانه نیز باید ماسک را به قیمت هزار و 200 تومان به مردم عرضه کنند.

کد خبر 987289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha