جنگ همه جانبه دشمن علیه خانواده/ دانش آموزان بسیجی فهمیده های عصر حاضر هستند

جعفری با بیان اینکه دانش آموزان بسیجی فهمیده های عصر امروز هستند گفت: در جنگ نرم امروز، دشمنان کانون گرم خانواده، عفت و غیرت را هدف قرار داده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، «محسن جعفری» امروز (یکشنبه ۱۱ آبان )در یادواره شهدای دانش آموزی شهرستان رشت، ضمن یادآوری ایثار و فداکاری شهدا این مرز و بوم اظهار کرد : گیلان ۸ هزار شهید در دوران دفاع مقدس و همچنین۲۲ شهید مدافع حرم تقدیم انقلاب و نظام کرد.



جانشین فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت بابیان اینکه شهرستان رشت ۲ هزار و۲۰۰ شهید دارد گفت: ۳۶ هزار شهید دانش آموز در کشور شناسایی شد که از این مجموع ۲۶ شهید دانش آموزان از شهرستان رشت است.


جعفری اذعان کرد: امنیت، عزت، اقتدار، عظمت و استقال امروز کشور را مدیون خون پاک و پر برکت شهدا هستیم.


جانشین فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با تشکر از برگزاری یادواره شهدا افزود: بوی خوش شهدا از یادواره شهدای دانش آموز استشمام می شود.‌



جعفری به سالروز شهادت شهید فهمیده، روز دانش آموز و فرمایشات معمار کبیر انقلاب که فرمودند:" این شهید ۱۳ ساله رهبر من است." اشاره کرد و اذعان داشت: ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و استکبار ستیزی نام گذاری شده است.

 

وی با اشاره به تاثیرگذاری شهدا در جامعه تصریح کرد: عکس، یک پلاک شهید و یا تکه استخوان تفحص شده شهدا دل ها را منقلب کرده و شور عجیبی در جامعه حاکم می کند.‌


جعفری به دانش آموزان بسیجی و الگو قرار دادن فرهنگ ایثار و شهادت در نوجوانان پرداخت و اضافه کرد: دانش آموزان با اعزام به مناطق جنگی در قالب راهیان نور، عطر شهدا را خواهند گرفت و در این شرایط با هجمه های فرهنگی دشمنان، افتخار کشور محسوب می شوند.


جعفری با تاکید بر اینکه بسیجی به لباس نیست گفت: خدمت بی منت و داشتن دغدغه انقلاب و اسلام، همیشه در صحنه بودن با قدرت ایمان بالا و اقتدار از ویژگی های بارز یک بسیجی است.


وی ادامه داد: امروز شما دانش آموزان فهمیده های عصر حاضر هستید.


جانشین فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با توجه به اینکه دانش آموزان بسیجی جز نخبگان هستند گفت: امروز با توجه به هجمه های سنگین دشمنان، وظیفه خطیری بر عهده جوانان و نوجوانان بسیجی است.


وی به وصیت نامه شهدا و تاکیدشان به حجاب و عفاف پرداخت و تصریح کرد: شهدا به خاطر دفاع از وطن و ناموس تا آخرین قطره خون ایستادند. شایسته این مرز و بوم نیست که شاهد بی حجابی باشیم.



جعفری با تاکید بر اینکه در جنگ سخت و تن به تن دشمن شناخته شده بود اما در جنگ نرم هدف مشخص نیست و مقابله بسیار سخت است اظهارداشت: امروز دشمنان کانون گرم خانواده، عفت، غیرت و ذهن جوانان را هدف قرار داده اند.


وی با تاکید بر اینکه آن دوران تیر هدف دشمن قابل مشاهده بود افزود: اما امروز با وجود شبکه های مجازی و ماهواره ها با دروغ و شایعه پراکنی، خانواده را هدف قرار داده اند و جوانان و خانواده ها در برابر تیر دشمنان قرار دارند.


جعفری با تاکید بر اینکه امروز جوانان بایستی بیش از گذشته بیدار و هوشیار باشند خاطرنشان ساخت: با همت جوانان بسیجی هرگز دشمنان به توطئه های شومشان دست نخواهند یافت. 

کد خبر 989016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha