قدرت نظامی صهیونیستها در مقابل اعراب حفظ می‌شود

دونالد ترامپ ، رئیس جمهور ایالات متحده طرح فروش هواپیمای اف ۲۲ راپتور را به رژیم صهیونیستی تصویب کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پرس تیوی، دونالد ترامپ ، رئیس جمهور ایالات متحده طرح فروش هواپیمای اف 22 راپتور را به رژیم صهیونیستی تصویب کرده است. این طرح برای بالا بردن و حفظ قدرت هوایی اسرائیل در برابر رژیم های عربی است.

 

چند ماه پیش بسیاری از نمایندگان کنگره آمریکا لایحه ای برای اطمینان از حفظ قدرت نظامی اسرائیل در مقابل اعراب و کشورهای منطقه تصویب کرده بودند. این لایحه بعد از تصویب فروش هواپیماهای اف 35 به امارات در مجلس سنای کنگره آمریکا پیشنهاد شده است.

 

روزنامه «الشرق الاوسط» چاپ لندن با استناد به منابع ارشد تل آویو نوشت: مارک اسپر وزیر دفاع آمریكا هفته گذشته هنگام سفر به فلسطین اشغالی به مقامات اسرائیلی گفته بود كه دولت ترامپ فروش اف 22 و بمب های هدایت دقیق به اسرائیل را تایید کرده است.

 

روزنامه اسرائیلی هاآرتص گفت ، مقامات اسرائیلی پس از توافق ایالات متحده برای فروش جنگنده های اف35 به امارات متحده عربی  خواستار حفظ قدرت نظامی این رژیم در برابر اعراب شده بود.

 

ماه گذشته دولت ترامپ قصد خود را برای فروش هواپیماهای F-35 به امارات به كنگره اعلام كرد. فروش سلاح های پیشرفته به امارات پس از توافق اسرائیل و امارات در 13 آگوست با عادی سازی کامل روابط دیپلماتیک دو طرف آغاز شد.

کد خبر 989482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha