۶۷۸ خودرو در خراسان جنوبی رایگان دوگانه سوز شدند

مردانی گفت:۶۷۸ خودرو در سراسر استان در قالب اجرای طرح گازسوز کردن خودروهای عمومی به ‌صورت رایگان دوگانه‌سوز شد.

«قربانعلی مردانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با اشاره به طرح رایگان گاز سوز کردن خودروها در خراسان جنوبی، اظهار کرد: مالکان خودروهای عمومی می‌توانند با ثبت‌نام در سامانه «www.gcr.niopdc.ir » درخواست خود را برای گازسوز کردن خودرو ثبت کنند.

 

افزایش ۸.۳ درصدی گاز سی ان جی در خراسان جنوبی

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی با بیان اینکه از ابتدای امسال تا پایان مهرماه، 33 میلیون متر مکعب گاز سی ان جی در استان مصرف شده است، گفت: این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته 8.3 درصد رشد داشته است.

 

 

مردانی تصریح کرد: تا پایان مهرماه، 678 خودرو در سراسر استان در قالب اجرای طرح گازسوز کردن خودروهای عمومی به ‌صورت رایگان دوگانه‌سوز شدند.

 

 

وی با بیان اینکه صاحبان خودروهای عمومی در استان خراسان جنوبی می‌توانند پس از ثبت‌نام در سامانه «www.gcr.niopdc.ir » برای احراز هویت و پلاک، کارگاه مورد نظر را برای گازسوز کردن خودرو خود انتخاب کنند، گفت: در ابتدای این طرح خودروهای ناوگان عمومی تک‌سوز شامل تاکسی‌ها، ون و وانت‌بارها به طور صد درصد رایگان دوگانه‌سوز می‌شوند.

 

 

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی از فعالیت ۲ کارگاه گازسوز کردن خودرو در خراسان جنوبی خبر داد و افزود: هم اکنون صاحبان وانت می توانند از مزیت این طرح در این دوکارگاه بهره مند شوند.

 

 

مردانی بیان کرد: هزینه گازسوز کردن خودروهای عمومی برعهده وزارت نفت و شرکت پخش فرآورده‌های نفتی است، در این راستا با تولیدکنندگان مخازن و کیت قرارداد بسته‌ شده است.

 

 

مردانی ظرفیت هر کارگاه برای گازسوز کردن خودروها را روزانه 10 دستگاه خودرو عنوان کرد و گفت: استانداردهای لازم در کارگاه‌ها و نظارت کامل اداره استاندارد بر تمامی مراحل گاز سوز کردن خودرو وجود دارد و متقاضیان نباید نگران ایمنی خودروهای تبدیلی خود باشند.

کد خبر 990009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha