شیخ الخطیب: عادی سازی با رژیم صهیونیستی نشانه ضعف است

نایب رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان اعلام کرد: عادی سازی با رژیم صهیونیستی نشانه ضعف است و نقاب ها افتاده است .

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از النعیم نیوز، «شیخ علی الخطیب» نایب رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان امروز (چهارشنبه 14 آبان 1399) اعلام کرد: با وجود هر آنچه مسلمانان در مسیر تاریخ در معرض آن قرار گرفتند، اسلام هنوز زنده و تاثیرگذار است و هنوز هم دین زندگی است.

 

الخطیب افزود: متاسفانه برخی از کشورهای جهان عرب و اسلام به تحریف دین اسلام اقدام کردند و ماموریت شان ضربه زدن به آگاهی مردم است و متاسفانه ما برای آن هزینه می دهیم .

 

الخطیب از همه مسلمانان خواست تا برای تحکیم وحدت اسلامی در همه سطح ها و رویکردها تلاش کنند.

 

نایب رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان تاکید کرد: ما خواهان تلاش جدی برای خدمت به پروژه ملت عزیز و توانمند هستیم که بهترین ملت است و به اعتدال پایبند است.

 

وی افزود: عادی سازی روابط با رژیم غاصب صهیونیستی نشانه ضعف است که چهره ها را نشان داد و نقاب ها را برداشت. این یک عامل مثبت است که باید از آن استفاده کنیم تا مقاومت بیشتری داشته باشیم و اجازه تحمیل معامله قرن به ملت مان را ندهیم.

 

الخطیب معتقد است که منظور از توهین به پیامبر اکرم(ص) در کاریکاتورهای موهن تضعیف روحیه مسلمانان است. زیرا اسلام یک نگرانی خطرناک در وضعیت استعماری در غرب به شمار می آید. ما صدایمان را به صدای شیخ الازهر می رسانیم که خواهان تدوین قانون بین المللی برای ممنوعیت اهانت به پیامبران وشخصیت های دینی است.

کد خبر 990051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha