دشمنان دنیای مردم را واسطه‌ای برای تحریف اعتقادات کرده‌اند

حجت الاسلام موسوی گفت: دشمنان نیازهای دنیایی مردم کشور را واسطه‌ای برای تحریف اعتقادات و ارزش‌های دینی و انقلاب کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین «سید جانمراد موسوی» در نشست مسائل سیاسی روز پرسنل پدافند هوایی منطقه مرکزی اظهارداشت: اهمیت مسائل دنیایی مردم فرصتی برای لطمه زدن به اعتقادات دینی و انقلابی افراد جامعه است که دشمنان نظام از آن استفاده می‌کنند.

 

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شهید نصراصفهانی افزود: بازی با اعتقادات دینی و انقلابی مردم موجب تربیت نیروهای ضد انقلاب شده و این چنین شرایطی شمار مخالفان نظام افزایش و برنامه‌ریزی برای براندازی نظام جدی‌تر می‌شود.

 

وی مراقبت و هوشیاری مردم برای جلوگیری از ورود به چنین شرایطی را مهم بیان‌کرد و اظهارداشت: مسئولان با نگاه جلب منفعت عمومی و مدیریت صحیح از سو مدیریت‌ها جلوگیری و نارضایتی‌ها را جبران کنند.

 

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شهید نصراصفهانی ادامه داد: جنگ نرم و عملیات روانی دشمن با ایجاد نافرمانی مدنی، فاصله بین مردم و مسئولان، نارضایتی‌های اجتماعی، تحریک برای اغتشاشات، جنگ‌های قومی و قبلیه ای و ترویج فساد محقق می‌شود که البته برنامه‌ریزی آن‌ها بلند مدت و همه جانبه است.

 

وی با اشاره به اینکه مشکلات و آسیب‌هایی در دوران آخر زمان جوامع را فرامی‌گیرد، تصریح‌کرد: ترویج منکرات، دروغگویی، جفا به پدر و مادر و اختلاس و فساد مالی از جمله معضلات این دوره از زمان است که الگوگیری از شهدا و صالحین و بیداری و هوشیاری در حفاظت از افراد موثر بوده که باید خود را به سلاح معرفت مسلح کنند.

 

حجت الاسلام موسوی ادامه داد: در این شرایط آخر زمان و توطئه‌های گسترده دشمن، افراد صالح نیز در مسیر گمراهی قرار می‌گیرند اما بصیرت و کسب آگاهی برای اصلاح و حفظ امت لازم است و باید در این مسیر اتحاد و وحدت ملی را حفظ و منافع شخصی را کنار بگذاریم.

کد خبر 990270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha