برگزاری همایش مجازی«نبی اکرم(ص) مکتب رحمت و انسانیت» در آستان حسینی

نخستین همایش الکترونیکی با عنوان «نبی اکرم(ص) مکتب رحمت و انسانیت» با حضور پژوهشگران دخالی و خارجی در صحن حسینی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه خبری امام حسین(ع)، آستان مقدس امام حسین(ع) نخستین همایش الکترونیکی با عنوان «نبی اکرم(ص) مکتب رحمت و انسانیت» را با مشارکت شماری از پژوهشگران داخل و خارج از عراق برگزار

کرد.

«بحر حسین علی» مسئول این شعبه گفت: شعبه جشنواره ها و همایش ها وابسته به بخش فعالیت های عمومی در آستان مقدس امام حسین(ع) به مناسبت سالروز میلاد پیامبر اکرم(ص) این همایش را به صورت مجازی در سالن خاتم الأنبیاء در صحن حسینی برگزار کرد.

 

بحر حسین علی افزود: این همایش در دو نشست پژوهشی صبح و عصر از طریق شبکه مجازی برگزار شد که نشست پژوهشی صبح را «شیخ عدی الجزایری» مدیریت کرد.

 

وی ادامه : پژوهش اول را سید «نبیل الحسنی» مدیر موسسه نهج البلاغه در آستان حسینی با عنوان «میلاد حضرت محمد(ص) از واقعه تاریخی و ارزشی» و پژوهش دوم را «شیخ عامر البیاتی» سخنگوی دارالافتاء عراق با عنوان «برخورد رسول اکرم(ص) با کودکان» ارایه دادند.

 

مسئول این شعبه گفت: نشست پژوهشی عصر با مدیریت استاد«علی الخفاجی» برگزار شد. این نشست شامل مجموعه ای از پژوهش های شیخ «زمان الحسناوی»، «حسن الجوادی» و «عدی الجزایری» است.

کد خبر 990604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha