ثبت نام بیش از 2 هزار خانواده شهدا همدان برای حج عمره

معاون فرهنگی بنیاد شهید استان همدان، از ثبت نام 2 هزار و 100 نفر از خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران همدانی برای حج عمره مفرده خبر داد.

 ابوالفضل خلیلی، معاون فرهنگی بنیاد شهید استان همدان با بیان اینکه2 هزار و 100 نفر از خانواده های شهدا برای حج عمره ثبت نام کرده اند، به خبرنگار شبستان گفت: به محض اعلام سهمیه از طریق مرکز با توجه به اولویت تعیین شده از بین متقاضیان براساس پرونده های افراد انتخاب و به حج عمره مفرده اعزام می شوند.


وی افزود: خانواده های شهدا از امروز( 25 دی ) می توانند با مراجعه به دفاتر زیارتی در استان همدان برای اعزام به مکه مکرمه و مدینه منوره ثبت نام کنند.


وی تصریح کرد: دفاتر زیارتی با معرفی نامه که برای جامعه هدف صادر می شود می توانند افراد واجد شرایط را تا چهارم بهمن ماه سال جاری ثبت نام کنند.
 

معاون فرهنگی بنیاد شهید استان همدان در خصوص اولین کاروان زیارتی خانواده شهدا به خانه خدا، اظهار داشت: نخستین کاروان زیارتی از جامعه هدف در مرحله اول، نیمه بهمن ماه تا آخر بهمن ماه سال جاری اعزام می شوند.
 

خلیلی خاطرنشان کرد: در صورتی که خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران متقاضی برای حج عمره باشند با هماهنگی در سازمان حج و زیارت براساس سهمیه بندی در سراسر کشور انجام می شود.
 

وی افزود: به منظور قدر دانی از جامعه هدف و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس کاروان های زیارتی خانواده های شهدا به حج عمره مفرده اعزام می شوند.


پایان پیام/ 

کد خبر 99170

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha