هدف دشمن در جنگ نرم نشان دادن ناکارآمدی انقلاب است

حجت الاسلام حسینی مازندرانی، بر ضرورت بصیرت و هوشیاری در برابر توطئه های دشمنان در جنگ نرم اشاره کرد و گفت: هدف دشمن در جنگ نرم نشان دادن ناکارآمدی انقلاب است، اگاه سازی نسل جوان لازمه مقابله با این توطئه ها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام «سیداسماعیل حسینی مازندرانی»، امروز(23آبان) در همایش فرهیختگان فرهنگی فرماندهی انتظامی استان لرستان اظهار داشت: نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت و آرامش در جامعه رسالت خطیری بر دوش دارد.

 

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان ادامه داد: نهادهای امنیتی، دفاعی، نظامی و انتظامی از جمله نهادهایی هستند که می توانند به خوبی میزان اسلامی و دینی بودن حکومت را نشان دهند.

 

وی افزود: نیروی انتظامی از اصلی ترین نهادهایی است که هویت و پایه‌ها و مفاهیم سازمانی خود را از مبانی دینی و اندیشه اسلامی گرفته است.

 

حجت الاسلام حسینی مازندرانی پیروی از منویات رهبری را مهم و اساسی خواند و عنوان داشت: فرمایشات رهبر معظم انقلاب چراغ راه است و اندیشه‌های ولی فقیه برای نیروی انتظامی و کارکنانش مهم و اساسی است.

 

وی به بحث تهاجم فرهنگی و جنگ نرم اشاره کرد و افزود: دشمن در تلاش است که جوانان را از ارزش های انقلاب و نظام دور کند و راه خنثی سازی این توطئه ها بصیرت و هوشیاری است.

 

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان به توطئه تلاش دشمن برای نشان دادن ناکارآمدی نظام اشاره کرد و عنوان داشت: بصیرت، هوشیاری و پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب راه حل خنثی سازی این توطئه ها است.

 

وی بر ضرورت تبیین اصول و آرمان‌های انقلاب تأکید کرد و بیان داشت: آگاهی بخشی به مردم، بصیرت افزایی، بیان دستاوردهای انقلاب برای جوانان و همکاری مردم با پلیس امری مهم در راستای خنثی کردن توطئه های فرهنگی علیه انقلاب است.

 

کد خبر 992763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha