افزایش شدت محدودیت های کرونایی از یکم آذر

حق شناس گفت: محدودیت های کرونایی از روز شنبه(یکم آذر) شدت می یابد و قرار بود از ۲۱ آبان ماه مشاغل گروه دو، سه و چهار محدودیت بیشتری پیدا کند که به نظر می رسد این شدت عمل باید بیشتر شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «هادی حق شناس» ظهر امروز(شنبه ۲۴ آبان) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا اظهار کرد: دستگاه های اجرایی، ادارات، مراکز خدمت رسان، فروشگاه ها، مدارس و مهدهای کودک و غیره موظف به استفاده از ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی هستند و باید از ارائه خدمت به افراد بدون ماسک پرهیز کنند.

 

استاندار گلستان ادامه داد: در صورتی که هر کدام از اماکن و صنایع، پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند باید نسبت به تعطیلی آن اقدام شود.

 

وی یادآور شد: محدودیت های کرونایی از روز شنبه(یکم آذر) شدت می یابد و قرار بود از ۲۱ آبان ماه مشاغل گروه دو، سه و چهار محدودیت بیشتری پیدا کنند که به نظر می رسد این شدت عمل باید بیشتر شود.

 

حق شناس با بیان اینکه شدت انتشار ویروس کرونا ۹ برابر شده است، افزود: در صورتی که محدودیت ها را سخت گیرانه و جدی پیگیری نکنیم گلستان نیز همانند سایر استان ها در وضعیت قرمز و هشدار قرار می گیرد.

 

وی از بستری ۴۷۷ بیمار کرونایی در مراکز درمانی گلستان خبر داد و گفت: گرچه شدت کرونا در گلستان کاهش یافته است اما آمار مرگ و میر ناشی از کرونا از روز گذشته تا امروز دو رقمی شده است.

 

استاندار گلستان با بیان اینکه در حال حاضر ۸۹ بیمار کرونایی در استان گلستان در آی.سی.یو و ۴۵ بیمار به دستگاه تنفس مصنوعی متصل هستند، خاطرنشان کرد: ضروری است نیروی انتظامی، بسیج، دادستانی، صنعت، معدن و تجارت در قالب یک اکیپ تعطیلی فروشگاه ها و مغازه ها از ساعت ۱۸ عصر را جدی تر اجرا و با متخلفان قاطعانه برخورد کنند.

 

کد خبر 992936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha