ابلاغ ۹۰۰ میلیارد تومان اعتبار سفر نوبخت به ایلام

قیصوری از ابلاغ ۹۰۰ میلیارد تومان اعتبار سفر نوبخت به استان ایلام خبر داد و گفت: از این رقم ۲۰۱ میلیارد تومان آن به منظور تسریع در اتمام روند پروژه های جهش تولید است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: بخش عمده این اعتبار ابلاغی برای ۲۳ پروژه مهم ملی و ملی استانی در نظر گرفته شده است.

 

 «رحمت الله قیصوری» بیان کرد: در بخش آب و خاک ۲ پروژه با مبلغ ۲۴۲ میلیارد تومان، در بخش بهداشت و درمان ۲ پروژه با مبلغ ۱۳۰ میلیارد تومان، در بخش آب و فاضلاب ۳ پروژه با مبلغ ۶۹ میلیارد تومان، در بخش راهسازی ۱۱ پروژه با مبلغ ۲۳۲ میلیارد تومان، در بخش عمران شهری ۳ پروژه با مبلغ ۱۱ میلیارد تومان و در بخش فرهنگی و اداری ۲ پروژه با مبلغ ۱۲ میلیارد تومان از جمله طرح هایی به شمار می روند که این میزان اعتبار به آنها اختصاص یافته است.

 

وی بیان کرد: برای پروژه های جهش تولید نیز اعتباری بالغ بر ۲۰۱ میلیارد  تومان  شامل بخش آب و خاک ۹ پروژه با مبلغ ۹۰ میلیارد تومان، بخش زیرساخت شهرک های صنعتی و بازارچه ها ۴ پروژه با مبلغ ۵۰ میلیارد تومان، بخش آبرسانی شهری یک پروژه با مبلغ ۲۵ میلیارد تومان، راهسازی ۲ پروژه با مبلغ ۳۳ میلیارد تومان و پروژه های مردمی بسیج سازندگی یک پروژه با مبلغ ۳ میلیارد تومان اختصاص یافته است.

 

قیصوری گفت:  کمک به تکمیل ۵۳ پروژه عمرانی استان و ارائه تسهیلات به واحدهای تولیدی استان را یکی دیگر از دستاوردهای مهم سفر آقای نوبخشت به استان برشمرد و گفت: از این تعداد پروژه ۳۰ طرح مربوط به پروژه های جهش تولید در استان است که با اختصاص این اعتبارات شاهد حرکت و پویایی ویژه ای در روند این طرح ها خواهیم بود.

 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام تصریح کرد: بخشی از سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه در استان ایلام به پیگیری و اجرای برخی تفاهم نامه های کشوری توسط معاون رئیس جمهوری محترم و رییس سازمان برنامه و بودجه با دستگاه های مختلف در استان اختصاص داشت که  انعقاد تفاهم نامه احداث ۲ هزار واحد مسکونی با رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یکی از مهم ترین تفاهم نامه های پیگیری شده در این سفر بوده است.

 

وی انعقاد تفاهم نامه احداث ۳۰۰ واحد مسکونی در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر جمعیت با رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور، انعقاد تفاهم نامه احداث ۳۰۰ نیروگاه خورشیدی کوچک با رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور و انعقاد تفاهم نامه با صدا و سیما در خصوص دیجیتال سازی ایستگاه های استان از دیگیری مواردی بود که در سفر آقای دکتر نوبخت به استان پیگیری شده است.

کد خبر 997135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha