تعطیلی مطلق در دستگاه های اجرایی گلستان نداریم

حق شناس گفت: تعطیلی مطلق در دستگاه های اجرایی نداریم و در شهرهای قرمز گلستان کارکنان دولت با یک سوم ظرفیت حضور پیدا می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «هادی حق شناس» عصر امروز (جمعه 7 آذر) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: محدودیت های هوشمند کرونا از یک آذر در استان گلستان آغاز شده است و براساس آن در شهرهای قرمز فعالیت کارکنان دولت با یک سوم ظرفیت، در شهرهای نارنجی با دو سوم ظرفیت و در شهرهای زرد با 50 درصد ظرفیت اجرایی شده است.

 

استاندار گلستان ادامه داد: اولویت مرخصی نیز با بانوان و افراد دارای بیماری مزمن است و با این محدودیت ها در تلاش هستیم که زنجیره شیوع ویروس کرونا را کاهش دهیم.

 

حق شناس به اظهارات رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در خصوص تعطیلی دستگاه های اجرایی در شهرهای قرمز اشاره کرد و گفت: در استان گلستان به صورت مطلق هیچ دستگاه اجرایی تعطیل نیست و کارکنان دولت در شهرهای قرمز با یک سوم ظرفیت حضور پیدا خواهند کرد.

 

وی گفت: افرادی که کارهای اضطراری ندارند و می توانند در هفته آینده سرکار حضور پیدا نکنند اما دستگاه های خدمات رسان مثل آب، برق و گاز و نیروهای انتظامی و نظامی از این شرایط مستثنا هستند.

 

 

کد خبر 997703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha