۵۱۹ هزار نفر از ابتدای آذر توسط خطوط قطار شهری مشهد جا به جا شده اند

مبین مقدم از کاهش بیش از ۱۰۰ هزار نفری مسافر توسط خطوط قطار شهری مشهد خبر داد و گفت: از اول آذر و با آغاز محدودیت های پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تا ۸ آذر ماه ۵۱۸ هزار و۸۱۸ نفر از طریق خط یک و دو قطار شهری جابجا شده اند.

«وحید مبین مقدم» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد از کاهش بیش از ۱۰۰ هزار نفری مسافر توسط خطوط قطارشهری مشهد خبر داد و گفت: از اول آذر و با آغاز محدودیت های پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تا ۸ آذر ماه ۵۱۸ هزار و۸۱۸ نفراز طریق خط یک و دو قطار شهری جابجا شده اند.

 

مدیرعامل شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد افزود: این در حالی است که از ۲۳ تا ۳۰ آبان و قبل از اجرای محدودیت های مرتبط با شیوع ویروس کرونا ۶۲۵ هزارو ۸۸۱ نفر توسط خطوط قطار شهری جابجا شده اند. مبین مقدم اضافه کرد: مقایسه این دو آمار نشان می دهد که میزان جابجایی مسافر با اجرای محدودیت ها طی هفته گذشته نسبت به هفته قبل از آن ۱۰۷ هزار و ٦٣ نفر کاهش داشته است.

 

وی با بیان اینکه از ۲۵ اسفند ۹۸ تا ۵ خرداد امسال، سرویس دهی قطار شهری به دلیل شیوع ویروس کرونا متوقف بود، اظهارکرد: اما از ٥ خرداد تا پایان آبان ۱۰ میلیون و ۳۹۷هزار و ٣٠١ نفر از طریق خط یک و ۴میلیون و ۷۳۶ هزار و ۶۲۴ نفر توسط خط دو جابجا شده اند.

 

مبین مقدم ادامه داد: این درحالی است که از اول فروردین تا ۳۰ آبان سال گذشته که محدودیت های کرونایی و توقف سرویس دهی را شاهد نبوده ایم ۳۱ میلیون ۲۵ هزار و ٦١٧ نفر توسط خط یک و ۸ میلیون ۵۹۷هزارو ۷۴۶ نفر از طریق خط دو قطار شهری مشهد جابجا شده اند.

کد خبر 998361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha