راه اندازی کارگاه های تخصصی قرآن کریم به همت آستان مقدس حسینی

آستان مقدس امام حسین(ع) از راه اندازی سلسله کارگاه های تخصصی با مشارکت بیش از ۲۰۰ معلم زن و مرد برای حفظ قرآن کریم در شعبه های دارالقرآن کریم در استان های مختلف عراق خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از dar-alquran، «محمد باقر المنصوری» عضو کمیته نظارت مرکزی دارالقرآن کریم در آستان مقدس امام حسین(ع)، گفت: این دارالقرآن سلسله کارگاه های تخصصی پروژه ملی حفظ قرآن کریم را در چارچوب پروژه یکهزار حافظ برگزار می کنند.

 

المنصوری افزود: کارگاه هایی که درحال سازماندهی هستند، شامل محورهای متعددی در استفاده از یک روش واحد برای حفظ قرآن کریم و دستورالعمل های سازمانی متعلق به مدیریت دروس حضوری و مجازی ویژه این پروژه هستند.

 

وی ادامه داد: این کارگاه ها میزبان 209 معلم زن و مرد برای حفظ قرآن کریم در شعبه های این دارالقرآن در شهرهای کربلای معلی، نجف اشرف، بابل، میسان، واسط، بغداد، الدیوانیة، آمرلی، نینوا، کرکوک، ذی قار، المثنی و بصره است.

 

این عضو کمیته نظارت گفت: 35 معلم در هر نوبت صبح و عصر در کارگاه ها حضور خواهند داشت تا آموزش های لازم قرآنی به آنها ارایه شود. پیش از این کارگاه ها، نشست های متعددی را کمیته نظارت مرکزی با کمیته های وابسته به این پروژه در استان های مختلف برگزار کرد.  

 

دارالقرآن کریم در آستان مقدس امام حسین(ع) یکسال پیش پروژه یک‌هزار حافظ را به پایان رسانده است و دومین پروژه خود را برای آموزش قرآنی آغاز کرده است.

کد خبر 998476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha