ترور شهید فخری‌زاده سندی دیگر از جنایتکار بودن استکبار جهانی است

حجت‌الاسلام قاضی دزفولی با اشاره به نقش آمریکا و اسرائیل در حمایت از تروریسم گفت: این اقدام کوددلانه سندی دیگر از جنایتکار بودن استکبار جهانی است.

«حجت‌الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دزفول، در خصوص ترور معاون وزیر دفاع ایران و از دانشمندان هسته‌ای کشور اظهار کرد: این اقدام کوردلانه سندی دیگر از جنایتکار بودن استکبار جهانی است.

 

امام جمعه دزفول تصریح کرد: همه آنان که هنوز به این باور نرسیده‌اند که تروریسم زاییده آمریکا و رژیم اشغالگر صهیونیسم است امروز با این اقدام به یقین رسیده‌اند.

 

وی از شهید فخری‌زاده به عنوان یار دیرین شهید حاج قاسم سلیمانی یاد کرد و افزود: در این حادثه، دست‌های پلید و سیاه منافقین با پول‌های کثیف آل‌سعود فرماندهی مستقیم سرویس‌های اسرائیلی و آمریکایی این دانشمند مجاهد دست داشته‌اند.

 

حجت‌الاسلام قاضی دزفولی با اشاره به خصوصیات بارز اخلاقی و علمی شهید فخری‌زاده اضافه کرد: این دانشمند شهید در طول عمر با برکت خویش خدمات ارزشمندی به اسلام و کشور داشته است و مقامات ارشد رژیم جنایتکار صهیونیستی بارها از او به عنوان هدف ترور و عنصری که می‌بایست حذف فیزیکی شود نام برده بود.

 

وی یاد آور شد: جمهوری اسلامی می‌بایست انتقامی سخت و پشیمان‌کننده از طراحان و عاملان این ترور بگیرند چرا که این انتقام خواسته مصرانه ملت است.

 

کد خبر 998584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha