۹۱ مورد جدید از ابتلا به کرونا ویروس در ایلام شناسایی شد/ ۵ مورد فوتی

کریمیان با بیان اینکه در شبانه روز گذشته ۹۱ مورد جدید از ابتلا به ویروس کرونا در استان ایلام شناسایی شده است، گفت: از هم استانی های عزیز ایلامی درخواست می شود که در راستای کاهش میزان شیوع کرونا با سفیران سلامت دراجرای طرح سردار سلیمانی همکاری کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام، ظهر امروز(۱۰ آذر) در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: شمار مبتلایان به ویروس کرونا در شبانه روز گذشته در استان به تعداد ۲۲۵۵۷ نفر افزایش یافته است.

 

« محمد کریمیان» با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۹۱ مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان شناسایی شده استف تصریح کرد:  متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۵ مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان  گزارش شده است.

 

وی با بیان اینکه  مجموع فوت شدگان ناشی از کرونا در استان تا این لحظه به ۵۸۱ نفر افزایش یافته است، افزود:  از ۵ مورد فوتی امروز ۳ مورد مربوط به شهرستان ایلام، ۱ مورد چرداول و ۱ مورد ملکشاهی بوده است.

 

  رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام با بیان اینکه مردم عزیز استان همچنان باید به رعایت پروتکل های بهداشتی اهتمام ویژه ای داشته باشند، ابراز کرد: بهرتین راه مبارزه با ویروس کرونا قطع زنجیره انتقال این ویروس منحوس است که مردم نقش مهمی در این امر دارند.

 

کریمیان با اشاره به اجرای طرح طرح سردار سلیمانی با همکاری سپاه و دانشگاه علوم پزشکی استان در راستای غربالگری محله به محله  و شناساسس بیماران کرونایی، یادآور شد: حدود ۸۰ هزار نفر در سطح استان به عنوان سفیران سلامت در راستای اجرای یان طرح مشارکت دارند.

 

وی با اشاره به ضرورت همکاری مردم برای اجرای موفق این طرح در استان و افزایش میزان بیماریابی با اجرای این طرح، خاطرنشان کرد: بیماریابی و اجرای پروتکل های بهداشتی و قرنطینه شدن افراد بیمار نقش مهمی در کاهش چشم گیر شیوع و انتقال این بیماری خواهد داشت.

 

کد خبر 998874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha