تهیه ۲ هزار تبلت برای دانش آموزان نیازمند گلستانی/ حضور ۷۵ درصد دانش آموزان گلستان  در شبکه شاد

گوهری راد گفت: به منظور بهره مندی دانش آموزان از شبکه شاد با همکاری خیران و موسسات مختلف با محوریت کمیته امداد دو هزار تبلت برای دانش آموزان نیازمند گلستان تهیه می شود.

«احسان گوهری راد» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: فعالیت های آموزشی را با توجه به دستورالعمل های ستاد کرونا و شیوه نامه های بهداشتی در شهرهای زرد، نارنجی و قرمز دنبال می کنیم.

 

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان ادامه داد: براین اساس همکاران ما در شهرهای با وضعیت قرمز برای آموزش در مدارس حضور ندارند و تنها به منظور نگهبانی و نگهداری از تاسیسات در مدرسه حاضر می شوند، در شهرهای با وضعیت نارنجی فعالیت آموزشی به صورت غیرحضوری انجام می شود و در شهرهای با وضعیت زرد همکاران ما در محل کار حضور خواهند داشت.

 

گوهری راد یادآور شد: در شرایط فعلی فعالیت های آموزشی دانش آموزان استان گلستان از طریق شبکه شاد انجام می شود و 75 درصد از دانش آموزان استان از این طریق آموزش می بینند.

 

وی ابراز داشت: طبق آمار بیشترین فعالیت دانش آموزان در شبکه شاد مربوط به شهرستان کردکوی است و در بخش هایی از استان نیز به دلیل عدم دسترسی دانش آموزان به گوشی هوشمند و یا عدم پوشش مناسب اینترنتی دانش آموزان به شبکه شاد دسترسی ندارند که در این بخش ها درسنامه در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد و بخشی از آموزش خود را نیز از طریق برنامه رادیو و تلویزیون دریافت می کنند.

 

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با اشاره به مواسات و همدلی و رفع نیازهای آموزشی دانش آموزان نیازمند، تأکید کرد: در این بخش نیز تمام کمک های خیران را به سمت کمیته امداد سوق دادیم و کمیته امداد در تلاش است که دو هزار عدد تبلت برای دانش آموزان بی بضاعت تهیه کند که بخشی از این تعداد نیز آماده شده است.

 

گوهری راد بیان کرد: تاکنون 200 تبلت در اختیار دانش آموزان بی بضاعت قرار گرفته و همچنین کمیته امداد نسبت به خرید 800 تبلت نیز اقدام کرده است.

 

وی گفت: بانک ملی در حال خرید 150 تبلت است و قسمت های دیگر مثل سپاه، بسیج و اصناف نیز اقداماتی برای خرید تبلت انجام دادند و امیدواریم با این همکاری ها بتوانیم این دو هزار تبلت را برای دانش آموزان نیازمند تهیه کنیم.

 

کد خبر 999549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha