اجرای طرح شهید سلیمانی و کمک به نیازمندان از عواید موقوفات بهشهر

فاضلی از اجرای طرح شهید سلیمانی و کمک به نیازمندان از عواید موقوفات بهشهر خبر داد و گفت: این طرح در راستای کمک مومنانه و دستورات رهبری در راستای دستگیری از نیازمندان اجرایی شد.

«محمد حسین فاضلی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در بهشهر اظهار کرد: طرح شهید سلیمانی با هدف دستگیری از نیازمندان در شهرستان بهشهر اجرایی شده است و اوقاف تلاش دارد تا از محل عواید موقوفات در این طرح سهیم باشد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بهشهر افزود: اجرای طرح شهید سلیمانی و کمک به نیازمندان از محل عواید موقوفات بهشهر اجرایی شد و اداره اوقاف با تهیه بسته های معیشتی در کنار مردم و به ویژه نیازمندان است.

وی گفت: تعداد ۳۰۰ بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۳۵۰ تا ۴۰۰ هزار تومانی و به ارزش کل یکصد میلیون تومان با مشارکت خیرین  در این طرح در بین نیازمندان با حفظ احترام و تکریم انسانی تا شهادت حاج قاسم سلیمانی توزیع خواهد شد.

فاضلی افزود: وقف یک سنت حسنه و ماندگاری است که  می تواند پشتوانه اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی در جامعه قرار گیرد و مستاجرین حقیقی و حقوقی با پرداخت اجاره سالیانه خود  در این ثواب ماندگار  سهیم هستند.

 

وی با اعلام اینکه پرداخت به موقع اجارات اوقاف باید در دستور کار مستاجران باشد، یادآور شد: اوقاف از همه مستاجرین و بویژه اداراتی که مستاجرموقوفات هستند انتظار دارد که در این راستا همکاری کنند و از سویی وظیفه شرعی و قانونی حکم می کند که در  پرداخت اجاره موقوفات بطور سالانه و مستمر اقدام کنند تا اوقاف به اجرای امینانه نیات واقفین بپردازد.

کد خبر 1002277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha