رد درخواست تجدید نظر برای بازگشایی مینی مسجد «پرستون»

درخواست تجدید نظر «مینی مسجد» در یک خانه نیمه مستقل واقع در «پرستون » علیه ممانعت شورای شهر از تمدید ساعات کاری و اجازه حضور بیشتر نمازگزاران و درنتیجه بازگشایی دوباره مسجد با این شرایط رد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « lep»،درخواست تجدید نظر یک «مینی مسجد» در یک خانه نیمه مستقل واقع در «پرستون » علیه ممانعت شورای شهر از تمدید ساعات کاری و اجازه حضور بیشتر نمازگزاران رد شد.

 

«اندرو مک گلون» ، بازرس دولتی ادعای یک گروه مسلمان مبنی بر بی انصافی مقامات محلی در رد درخواست مسلمانان برای افزایش تعداد نمازگزاران در این مینی مسجد را رد کرد.

 

مقامات اعلام کرده اند که تنها هشت نفر می توانند در این مسجد حضور پیدا کنند در حالی که متولیان مسجد خواستار حضور حداقل 20 نمازگزار در مسجد هستند.

 

مک گلون با شورا موافقت کرد که تغییرات پیشنهادی به دلیل افزایش سر و صدا و مشکلات پارکینگ تاثیر بد بر روی زندگی مجاورین و همسایگان می گذارد.

 

وی در مورد درخواست برای باز بودن طولانی مدت مسجد و افزایش تعداد نمازگزاران در این مینی مسجد گفت:سر و صدای خارجی ناشی از استفاده از این مرکز در اوایل صبح و اواخر عصر در هنگام خوابیدن یا استراحت ساکنان برای آنها مشکل ایجاد می کند.

 

وی افزود: در طی ساعات طولانی که اکنون پیشنهاد شده است ، احتمال زیادی برای شنیدن صدا توسط ساکنان نزدیک به مرکز وجود دارد زیرا قسمت ورودی و پارکینگ به عنوان یک نقطه کانونی برای تعامل کاربران حتی برای مدت زمان کوتاه مورد استفاده قرار می گیرد.

 

این بازرس همچنین گفت: "اقدامات فعلی فاصله گذاری اجتماعی نظر من در مورد مختل کردن ساعت استراحت همسایگان مسجد را تغییر نمی دهد و به همین دلیل ما نمی توانیم مجوز افزایش تعداد نمازگزاران و یا تمدید ساعت های باز بودن مسجد را صادر کنیم.

کد خبر 1004119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha