سامانه پیامکی ۱۱۰۳۴ برای درخواست های پلیسی ناشنوایان در کرمان راه اندازی شد

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: با راه اندازی سامانه پیامکی «۱۱۰۳۴» در کرمان ناشنوایان می توانند از این طریق درخواست های پلیسی خود را مانند افراد عادی جامعه مطالبه کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، سردار عبدالرضا ناظری شنبه (29 آذر) در افتتاح سامانه سخت گویش 110 برای ناشنوایان و ... در جمع خبرنگاران گفت: از آنجایی که نیروی انتظامی همواره در جهت رفع مشکل مردم، رسیدگی به درخواست های امدادخواهان در حوزه های پلیس و همینطور خدمت رسانی به مردم از طریق تماس تلفنب 110 بود، امروز این ظرفیت را برای ناشنوایان در استان کرمان هم ایجاد کرد.

 

 

فرمانده انتظامی استان کرمان بیان کرد: با راه اندازی سامانه پیامکی «11034» در کرمان ناشنوایان می توانند از این طریق درخواست های پلیسی خود را مانند افراد عادی جامعه که از طریق ارتباط کلامی با همکاران ما در مرکز فوریت های پلیسی 110 مطرح می کنند، مطالبه کنند و بلافاصله موضوعاتی که فوریتی باشد، همکاران ما در صحنه حاضر می شوند.

 

 

وی ادامه داد: جاهایی هم که نیاز به راهنمایی باشد، حتماً راهنمایی را انجام خواهند داد و امکان را برای آن فرد فراهم خواهند کرد که مانند شهروندان عادی بتوانند از ظرفیت 110 پلیس بهره ببرند.

 

 

سردار ناظری اظهار کرد: این موفقیت خوبی در راستای هوشمند سازی پلیس، برای خدمت رسانی به مردم به خصوص قشر ناشنوا فراهم کردیم که در استان که بیش از 3 هزار و 500 نفر از ناشنوایان در استان کرمان ساکن هستند.

 

 

وی در خصوص طرح آموزش همگانی «سخن یار مهربان» نیز گفت: این طرح هم یک اقدام خوب دیگر در حوزه معاونت اجتماعی ما بود که با مشارکت مردم در حوزه تأمین امنیت آن ها و نقشی که مردم در حوزه حفظ و حراست از اموال خود دارند، یادآوری هایی را به مردم دارد که امروز افتتاح شد.

 

 

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به نقش و مشارکت مردم در حفظ و مراقبت از اموال خود به جهت ناکام گذاشتن سارقین و افرادی که آنان را دچار مشکل می کنند، افزود: این طرح امروز رونمایی و تقدیم مردم و به خصوص اصناف خواهد شد و امیدواریم با توجه بیشتر به این هشدارها و تذکرات پلیس، مجرمین را ناکام گذاشته و در تأمین نظم و امنیت بهتر برای خود پلیس و همکاران ما را یاری کنند.

کد خبر 1005470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha