انتشار ۳۳ کتاب با نویسندگی مدیرمسئول کانون سیداالشهدا اهر

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری سیدالشهدا شهرستان اهر ۳۳ کتاب در موضوعات مختلف نماز،دفاع مقدس و سبک زندگی منتشر کرده است.

«حجت الاسلام سیدعلی‌نقی آل محمد» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز از انتشار سی و سومین اثر خود با نام «ملیحه از مددجویی تا...» خبر داد و گفت: این کتاب در هزار جلد و بهای ۲۷ هزار تومان، در ۱۰۶صفحه از سوی انتشارات شمیسا در سال جاری منتشر شده است.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری سیدالشهدا اهر گفت: قلم و نویسندگی آن چنان اهمیت و ارزشی دارد که خداوند متعال بدان سوگند می خورد و آن را غیرمستقیم و مستقیم  می ستاید و ما را به ارزش آن توجه می دهد. همچنان که در نخستین پیام آسمانی بشرها را به اهمیت قرائت و علم و دانستن متوجه می کند.

آل محمد با بیان این‌که توجه خاص دین مبین اسلام به قلم و تعلم دانش که مایه روشنی و نور و سعادت است، افزود: این نوشته، داستان یک خانم موفق که به همت اعتماد به نفس و عزت نفس خود از مددجویی تا کارآفرینی پیش رفته به نگارش درآمده و در آن، راه های مختلف دستیابی انسان به کامیابی حقیقی تبیین شده است.

وی افزود: در آیین تجلیل از نویسندگان و پژوهشگران در حوزه های انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و سبک زندگی اسلامی که در سالن علامه محمد تقی جعفری اداره تبلیغات اسلامی با حضور مسؤولان استانی و شهرستان اهر برگزار شد، از تازه ترین اثر بنده رونمایی شد.

 

کد خبر 1008918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha