توزیع ۵۰۰ دست غذا به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) توسط کانون فرهنگی «مدینه النبی (ص)» شیراز

میرصادقی گفت: کانون فرهنگی و هنری «مدینه النبی (ص)» شیراز به مناسبت ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) به مدت ۱۰ شب ۵۰۰ دست غذا میان نیازمندان تهیه و توزیع می کند.

«صدیقه السادات میرصادقی» با اشاره به برگزاری مراسم سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در کانون فرهنگی و هنری «مدینه النبی (ص)» شیراز  در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز گفت: با توجه به شیوع کرونا برگزاری مراسم سوگواری این ایام با بهره گیری از فضای مجازی انجام می شود.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «مدینه النبی (ص)» شیراز ادامه داد: همچنین به مناسبت شهادت این بانوی بزرگ اسلام، کانون فرهنگی و هنری «مدینه النبی (ص)» شیراز به مدت 10 شب 500 دست غذا میان نیازمندان تهیه و توزیع می کند.

وی با تاکید بر مصادف شدن ایام دهه فاطمیه با سالگرد شهادت شهید سلیمانی اضافه کرد: مراسم ایام سوگواری حضرت زهرا (س) از دهه اول شروع شده و تا دهه دوم ادامه خواهد یافت و همچنین رزمایش توزیع 400 بسته معیشتی میان نیازمندان در شهر شیراز به نیابت از شهید سلیمانی توسط این کانون فرهنگی به انجام خواهد رسید که این بسته ها شامل برنج، روغن، گوشت، ماکارانی، رب گوجه و ... است.

میرصادقی با اشاره به اجرای برنامه های دیگر در فضای مجازی بیان کرد: بازخوانی وصیتنامه الهی-سیاسی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی توسط دانش آموزان دهه ‌هشتادی سومین حرم اهل بیت (ع) در آدرس اینستاگرامی  https://www.instagram.com/tv/CJWURiKpwU_/?igshid=o4516iltzg9v  توسط قرارگاه دانش آموزی کانون فرهنگی و هنری «مدینه النبی (ص)» شیراز در همین ایام برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه این برنامه در راستای طرح ملی «ایران قوی» برگزار شد، اعلام کرد: پخش کلیپ های وصیت نامه شهید سلیمانی با عنوان «مکتب حاج قاسم» و پخش وصیت نامه شهید سلیمانی در قالب کلیپ های یک تا 2 دقیقه ای از دیگر برنامه های این کانون فرهنگی در این ایام است.

 

کد خبر 1009477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha