کسب رتبه های برتر نوجوانان بام ایران در جشنواره ملی کتابخوانی رضوی

خلیل مقدم از کسب رتبه های برتر نوجوانان چهارمحال و بختیاری در جشنواره ملی کتابخوانی رضوی خبر داد و گفت: شناسایی استعداد های برتر یکی از اهداف برگزاری جشنواره ملی کتابخوانی رضوی است.

«فرهاد خلیل مقدم» در گفت و گو با خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: در جشنواره ملی کتابخوانی رضوی که به دلیل شیوع کرونا و پیشگیری از این ویروس منحوس به صورت مجازی برگزار شد، سه نفر از نوجوانان استان در این جشنواره ملی مقام های برتر را از آن خود کردند.

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری به استقبال بالای جوانان و نوجوانان از جشنواره ملی کتابخوانی رضوی اشاره کرد و افزود: در این دوره از مسابقات ۳۷ هزار و ۵۰۰ نفر در استان شرکت کردند که از این تعداد ۱۴۸ نفر به عنوان منتخب استانی برگزیده شدند.

 

وی در ادامه با اشاره به کسب رتبه های برتر توسط سه نفر از نوجوانان چهارمحال و بختیاری در جشنواره ملی کتابخوانی رضوی گفت: در بخش پویش مجازی کودک، کوثر رفیعی، بخش پویش گروهی در رده سنی کودک، بهزاد قاسمی دهکردی و در بخش نقاشی نوجوان معصومه شیخی حائز رتبه های برتر شدند.

 

خلیل مقدم تصریح کرد: آیین اختتامیه دهمین جشنواره کتابخوانی توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و با همکاری بنیاد فرهنگی هنری بین المللی امام رضا (ع) و معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: جشنواره ملی کتابخوانی رضوی در راستای اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فرهنگ کتاب‌خوانی و مطالعه کتاب‌های مرتبط با سیره‌ پاک ائمه‌ معصومین (ع)، به‌ویژه حضرت امام رضا (ع) برگزار شد.

 

کد خبر 1009931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha