انعکاس خدمات و دستاوردهای عظیم کشور در فضای مجازی باعث ناکامی توطئه‌های دشمنان می‌شود

جهانگیری فضای مجازی را فرصتی برای انعکاس خدمات و دستاوردهای عظیم کشور دانست و گفت: هرچه این اطلاع‌رسانی بیشتر و بهتر باشد نه تنها روح امید در جامعه زنده می‌شود بلکه توطئه‌های دشمنان برای دلسردی مردم نیز ناکام می‌ماند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «پیمان جهانگیری» امروز (یکشنبه ۱۴ دی) در نشست با روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی شهرستان اندیمشک، روابط عمومی‌ها را یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر اداره برشمرد و اظهار کرد: نقش روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی در فرهنگ‌سازی و جلب رضایت مردمی بسیار مهم است.

 

فرماندار اندیمشک با بیان اینکه کار کردن در حوزه روابط عمومی و اطلاع‌رسانی طاقت فرسا است که داشتن انگیزه و علاقه در این زمینه ضروری است افزود: امروز جنگ، جنگ رسانه است و دشمنان ایران اسلامی از ابزار نوین و پیشرفته برای تقویت رسانه‌های خود استفاده می‌کنند.

 

وی تصریح کرد: اهمیت کار رسانه و اطلاع‌رسانی و برقراری ارتباط با مردم بر کسی پوشیده نیست و در هر مجموعه‌ای اگر روابط عمومی موفق عمل کند، به موفقیت آن مجموعه کمک شایانی می‌شود.

 

جهانگیری با بیان اینکه در شهرستان اندیمشک در همه ابعاد، طرح و پروژه محقق شده و طرح‌های بزرگی هم در دست اجرا است عنوان کرد: شهرستان اندیمشک در زمره شهرستان‌های پویا در زمینه تحقق گام‌های بزرگ عمران و توسعه است و تلاش حداکثری روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی در انعکاس این خدمات بزرگ ضرورت دارد.

 

وی بیان کرد: امروز فضای مجازی می‌تواند به عنوان یک فرصت برای انعکاس خدمات بزرگ و دستاوردهای عظیم مورد استفاده قرار گیرد و هرچه این اطلاع‌رسانی بیشتر و بهتر باشد نه تنها روح امید در جامعه زنده می‌شود بلکه توطئه‌های دشمنان برای دلسردی مردم نیز ناکام می‌ماند.

 

فرماندار اندیمشک ادامه داد: اگرچه در شرایط تحریم و کرونا قرار داریم اما هیچ مانعی نتوانسته اراده مسئولان ارشد شهرستان اندیمشک را برای تحقق گام‌های بزرگ عمران و توسعه تضعیف کند و ما از همه فرصت‌ها برای رشد و بالندگی این شهرستان بهره برده‌ایم.

 

وی ابراز کرد: در این مسیر، مشارکت روابط عمومی‌ها برای تبیین این برنامه‌ها و گام‌ها ضرورت دارد و ضمن اینکه جلسات شورای اداری را کاربردی‌تر کرده‌ایم، تلاش می‌شود از کارشناسان و مسئولان واحدها هم در شورای اداری دعوت شود تا نیازهای شهرستان اندیمشک بهتر پیگیری شوند.

 

جهانگیری خاطر نشان کرد: شرایط کرونایی مانع برگزاری مستمر این جلسات کاربردی شد که امیدواریم هرچه زودتر با رفع این بحران، شاهد برگزاری این جلسات کاربردی باشیم.

 

وی با اشاره به اینکه ادارات ذیربط باید عملکرد خود را بهتر به مردم معرفی کنند گفت: جهش قابل توجهی را در شهرستان اندیمشک طی سال‌های اخیر تجربه کرده‌ایم و بسیاری از طرح‌های ما با هدف توسعه زیرساخت‌ها محقق شده‌اند کمااینکه امروز اندیمشک در سطح استان خوزستان به عنوان شهرستانی پویا و فعال در اجرای پروژه‌های عمرانی مطرح است.

 

فرماندار اندیمشک تاکید کرد: روند توسعه شهرستان اندیمشک با شتاب مضاعف ادامه دارد و در این مسیر شیرین آبادانی، همدلی و تلاش جمعی لازم است.

 

جهانگیری از مسئولان روابط عمومی‌های ادارات قدردانی کرد و یاد آور شد: انتظار می‌رود با تلاش بیشتر و انعکاس دستاوردهای حوزه کاری و اداری مربوطه، ضمن امیدواری مردم، در مسیر آبادانی شهرستان اندیمشک سهیم باشید.

 

کد خبر 1011472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha