رویکرد فعالیت ها در اوقاف باید دینی و انقلابی باشد

حجت الاسلام مجیدی گفت: رویکرد فعالیت های ما باید دینی و انقلابی باشد و باید از ابزارهای مختلف هم در راستای این رویکرد استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، حجت الاسلام «سید مصطفی مجیدی» در جلسه هم اندیشی و همفکری در خصوص بقعه متبرکه چهارانبیا(ص) قزوین بیان کرد: حضور و توفیق خدمت به امامزاده و چهار انبیا الهی نعمتی است که خداوند به ما عطا کرده است.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین ادامه داد: باید از کوچک انگاری در وظایف خود دوری کنیم، زیرا به فرمایش حضرت امام روح الله (ره) باید در هرجایی که فعالیت می کنیم آن جا را مرکز عالم بدانیم و اگر وظیفه خود را به درستی انجام ندهیم کار عالم لطمه می بیند.   

 

وی عنوان کرد: آنچه حساسیت فعالیت را در اوقاف و امامزادگان 2 چندان می کند، علاوه بر وجود قوانین و مقرارات قانونی وجود موازین احکام شرعی است، بنابراین باید با عمل خود، کاری انقلابی، جهادی و با توجه به حساسیت های موجود انجام دهیم.  

 

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان قزوین ادامه داد : باید در جذب خیرین و انجام فعالیت ها، هدفمند و برنامه ریزی شده عمل کنیم و این برنامه ریزی ها بر محور اهداف انقلاب و نظام باشد.

 

وی یادآور شد: رویکرد فعالیت های ما باید دینی و انقلابی باشد و باید از ابزارهای مختلف هم در راستای این رویکرد استفاده کنیم.

کد خبر 1020221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha