ضرورت استفاده از ظرفیت فرهنگ و هنر در معرفی شهدا

احمدخانی گفت: با توجه به نقشی که شهدا در پایداری انقلاب داشتند، باید از ظرفیت فرهنگ و هنر در معرفی شهدا استفاده شود.

سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان اظهار کرد: مسئولیت کمیته فرهنگی ستاد دهه فجر برعهده اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

 

محمدربیع احمدخانی با بیان اینکه به مناسبت گرامیداشت دهه فجر برنامه های متعددی در این کمیته پیش بینی شده است، گفت: برنامه‌های اجرایی دهه فجر باید متنوع و در خور شأن نظام باشد.

 

رئیس کمیته فرهنگی و هنری ستاد گرامیداشت دهه فجر استان زنجان ادامه داد: با توجه محدودیت‌های طولانی مدت کرونایی  لازم است در شرایط کنونی برنامه‌های جذاب و شاد برای سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تدارک شود.

 

وی خاطرنشان کرد: باید از همه ظرفیت‌ها برای برگزاری سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با محوریت نسل جدید استفاده شود.

 

احمدخانی تصریح کرد: در تمامی برنامه ها استفاده فراگیر و جامع از رسانه ملی و فضای مجازی جهت بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی مد نظر قرار گیرد و مراسمات و برنامه های پیش بینی شده مطابق با رعایت دستور العمل های صادره از ستاد مبازره با ویروس کرونا باشد.

 

رئیس کمیته فرهنگی و هنری ستاد گرامیداشت دهه فجر استان زنجان با بیان اینکه گاها برنامه سایر کمیته‌ها نیز در کمیته فرهنگی ارائه می‌شود، افزود: نباید برنامه های تکراری در کمیته‌ها ارائه شود.

 

وی با بیان اینکه در مواردی برنامه‌های مختلفی طراحی می‌شود اما در اجرا مناسب نیست، تصریح کرد: انتظار داریم که دستگاه‌های اجرایی در سال‌جاری که شیوع کرونا را داریم، برنامه‌های خود را طبق این شرایط تنظیم کنند.

 

احمدخانی در ادامه انقلاب را انقلاب فرهنگی عنوان کرد و گفت: انتظار ما این است که کمیته فرهنگی هم در خور شأن این انقلاب فرهنگی برنامه‌های خود را اجرایی کند.

 

وی به بحث کنگره شهدا نیز اشاره کرد و گفت: با توجه به نقشی که شهدا در پایداری انقلاب داشتند، باید از ظرفیت فرهنگ و هنر در معرفی شهدا استفاده شود.

 

کد خبر 1021448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha