برپایی نمایشگاه کاریکاتور طلوع فجر در زرندیه

جوانمرد از برپایی نمایشگاه کاریکاتور طلوع فجر همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر در زرندیه خبر داد.

«احمد جوانمرد» ضمن گرامیداشت فرا رسیدن دهه فجر پیروزی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی و یاد و خاطره امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک، گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه برنامه های مختلفی را به همین مناسبت در بین اقشار مختلف جامعه برگزار می کند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه برپایی نمایشگاه کاریکاتور طلوع فجر را از جمله این برنامه ها دانست و افزود: این نمایشگاه، به همت این اداره و بمناسبت چهل و دومین سالگرد پبروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در محل نگارخانه مجتمع فرهنگی هنری مامونیه برپا شده است.

 

وی خاطر نشان کرد: در این نمایشگاه تعداد ۲۰ اثر کاریکاتور از هنرمند کاریکاتوریست شهرستان زرندیه به معرض نمایش گذاشته شده است.

 

این مقام مسئول اضافه کرد: آثار به نمایش گذاشته شده در این نمایشگاه با توجه به شرایط مبارزه با ویروس کرونا بصورت مجازی در شبکه های اجتماعی هم برپا شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه ادامه داد: علاقمندان می توانند جهت بازدید آثار به کانال پاتوق هنرمندان زرندیه به نشانی:   https://t.me/ershadzarandieh مراجعه نمایند.

 

جوانمرد همچنین به برپایی نمایشگاه مجازی خوشنویسی نیز اشاره کرد و گفت: ۲۵ اثر از آثار خوشنویسان شهرستان از آقایان محمد ابراهیم مطیع، حسن نقدی، اکبر افرادی، ولی اله صفری، محمد بی نظیر و ...  با موضوع دهه فجر در فضای مجازی به معرض نمایش گذاشته شده است.

کد خبر 1022371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha