آموزش مجازی بیش از ۵۰ حرفه در حوزه صنایع دستی 

فهیمه مجازی گفت: توزیع مواد اولیه در بین عشایر و روستائیان منطقه، آموزش بیش از ۵۰ حرفه در حوزه صنایع دستی با ارائه گواهی نامه فنی حرفه ای از جمله فعالیت های این شرکت تعاونی است که با توجه به شرایط کرونایی آموزش ها به صورت مجازی انجام می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، «فهیمه مجازی»، در خصوص تاریخچه شرکت تعاونی زنان روستایی دیبا دلفارد جیرفت، گفت: این شرکت تعاونی در سال ۱۳۹۳ تاسیس شده و در سال ۹۸ به عنوان کارآفرین برتر کشوری معرفی شد.


مدیر عامل شرکت زنان روستایی دیبا دلفارد جیرفت افزود: فعالیت شرکت تعاونی زنان روستایی دیبا دلفارد جیرفت، در زمینه صنایع دستی شامل کلیه تولیدات بومی و روستایی نظیر قالی و گلیم، جاجیم، سیاه چادر، سری دوزی ها، ساخت مصنوعات تزیینی، بافت های حصیری، دوخت پوشاک و البسه فرم است.


وی بیان کرد: کلیه محصولات این شرکت از طریق تشکیل کارگاه های مشاغل خانگی به طور ثابت و فصلی تولید می شود و تاکنون زمینه اشتغال ۱۰۰ نفر دائم و ۳۵۰ نفر به صورت فصلی را فراهم کرده است.


مجازی ابراز کرد: در سال ۹۸ شرکت تعاونی روستایی زنان دیبا دلفارد جیرفت ۵۱۰ گلیم و قالی، یکهزار و ۵۰۰ حصیر (زیرانداز و ظرف )، پته دوزی  ۹۰۰ عدد و دوخت های محلی تولید کرده است و توانستیم در این سال به عنوان کارآفرین برتر زنان روستایی و عشایری کشور،  لوح تقدیر و افتخار را از دست ریاست جمهوری دریافت کنیم.


مدیر عامل شرکت زنان روستایی دیبا دلفارد جیرفت با اشاره به فعالیت های شاخص شرکت تعاونی زنان روستایی دیبا دلفارد جیرفت در سال جاری، اظهار کرد: توزیع مواد اولیه در بین عشایر و روستائیان منطقه، آموزش بیش از ۵۰ حرفه در حوزه صنایع دستی با ارائه گواهی نامه فنی حرفه ای از جمله فعالیت های این شرکت تعاونی است که با توجه به شرایط کرونایی در حال حاضر آموزش ها به صورت مجازی انجام می شوند.



وی در خاتمه عنوان کرد: نحوه بازاریابی و محل عرضه تولیدات این شرکت به صورت تنظیم قرارداد، فروش مجازی و اینترنتی، صادرات، عرضه مستقیم در نمایشگاه ها، فروش در فروشگاه مصرف شرکت تعاونی و سایر فروشگاه ها است.

کد خبر 1026912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha