منشور اجرایی  شوراهای امر به معروف  و نهی از منکر دانشگاه ها تنظیم شد

حجت الاسلام حقیان با تاکید بر ضرورت نهادینه سازی فرهنگ امر به معروف ونهی از منکر گفت: منشور اجرایی شوراهای امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه ها تنظیم شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام « رضا حقیان» امروز(29 بهمن) در گردهمایی شوراهای امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه های استان، اظهار داشت: این جلسه به منظور هماهنگی های بیشتر بین دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی استان لرستان برگزار شده است.

 

دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان افزود: این دورهای آموزشی به صورت ماهیانه و گردشی در دانشگاه های استان  به منظور هماهنگی بیشتر، انتقال تجربیات و  هم اندیشی در راستای تحقق برنامه های سازمانی برگزار می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این دوره های آموزشی هماهنگی بیشتر، انتقال تجربیات، تبادل نظر و هم اندیشی در راستای تحقق برنامه های ستاد امر به معروف و نهی از منکر در دانشگاه ها برگزار تشکیل شده است.

 

حجت الاسلام حقیان ادامه داد: در بحث شوراهای امر به معروف ونهی از منکر  دانشگاه ها کارکنان دانشگاه ها و اساتید گروه ها هدف  ستاد امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه هاست.

 

وی با اشاره به تاثیرگذاری دانشگاه  برنامه ای تحت عنوان منشور اجرایی  شوراهای امر به معروف  و نهی از منکر دانشگاه ها تنظیم شده است و ابلاغ شده است که معیار عمل در فرهنگ سازی و  و احیای فریضتین امر به معروف و نهی از منکر  این منشور تنظیم شده است.

 

حجت الاسلام حقیان افزود: خواسته ما از مسئولان دانشگاه ها روسای شوراهای امر به معروف ونهی از منکر در دانشگاه ها هستند، اظهار کرد: همکاری بیشتر شوارهای دانشگاهی و ستاد امر به معروف و نهی از منکر  در زمینه سازی  فعالیت شوارها های امر به معروف و نهی از منکر بستر نهادینه سازی  فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر است.

 

وی همچنین با تاکید بر ضرورت حمایت مالی از شوراهای امر به معروف و نهی از منکر گفت: حمایت از این شورها در راستای تحقق اهداف این ستاد در دانشگاه ها ضروری است.

 

حجت الاسلام حقیان ادامه داد: امر به معروف و نهی از منکر بانی و پیگیر جلسات مرتبط ماهیانه باشد و از طریق نظارت و هدایت صحیح

 

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان با اشاره به تاثیرگذاری دانشگاه  برنامه ای تحت عنوان منشور اجرایی  شوراهای امر به معروف  و نهی از منکر دانشگاه ها تنظیم شده است و ابلاغ شده است که معیار عمل در فرهنگ سازی و  و احیای فریضتین امر به معروف و نهی از منکر  این منشور تنظیم شده است.

 

 

کد خبر 1028544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha