رقابت ۱۵۸ نفر در المپیاد دانش آموزی جهرم

نیک فر گفت: رقابت ۱۵۸ دانش آموز در آزمون المپیاد دانش آموزی در ۱۲ رشته به مدت پنج روز آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «مهدی نیک فر»،‌ امروز (شنبه ۱۶ اسفند) در جمع خبرنگاران گفت: آزمون المپیاد علمی دانش آموزی از روز جمعه مورخ 15 اسفند ماه آغاز و تا پنج روز ادامه دارد.

 

مدیر آموزش و پرورش جهرم افزود: این آزمون در ۱۲ رشته ادبی، ریاضی، زیست شناسی، سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی، شیمی، فیزیک، کامپیوتر، نجوم و اختر فیزیک، جغرافیا، اقتصاد و مدیریت، علوم زمین و تفکر و کار آفرینی در مقطع متوسطه دوم برگزار می شود.

 

وی با اشاره به ایکه تعداد دانش آموزان شرکت کننده در این المپیاد 158 نفر بوده است، بیان کرد: از این تعداد، 13 نفر در المپیاد ادبی، 25 نفر در المپیاد ریاضی، 27 نفر در المپیاد زیست شناسی، 23 نفر در المپیاد شیمی، 50 نفر در المپیاد فیزیک، 6 نفر در المپیاد کامپیوتر، سه نفر در المپیاد های سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی و علوم زمین، 2 نفر در رشته های نجوم و اختر فیزیک، جغرافیا، اقتصاد و مدیریت و تفکر و کار آفرینی شرکت کرده اند.

 

نیک فر در پایان گفت: این آزمون در ۲ نوبت صبح و عصر در دبیرستان شاهد پسرانه واقع در شهرک انقلاب با رعایت پروتکل های بهداشتی و ضوابط آزمون به صورت حضوری برگزار می شود.

کد خبر 1034585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha