کسب بیش از ۳۶ درصد مدال های طلای المپیاد در هشت سال اخیر

حاجی میرزایی گفت: ۳۶ درصد از مجموعه مدال های طلا در المپیادها از سال ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۹ بوده که نشان از حرکت رو به رشد ما دارد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان، «محسن حاجی میرزایی»، وزیر آموزش و پرورش در مراسم جشن پایان دوره مدال آورهای المپیادهای علمی و تجلیل از برگزیدگان جشنواره جوان خوارزمی گفت: از سال 1366 بیش از 766 مدال جهانی توسط دانش آموزان کسب شده است.
 
 
وی افزود: بیش از 30 درصد از مدال آوری های برای هشت سال اخیر بوده که نشان می دهد دولت تدبیر و امید توجه زیادی به این موضوع داشته و راهبردی به آن اندیشیده است.
 
 
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه باید دایره برگزیدگان را بزرگ تر کنیم، گفت: یکی از سیاست های ما حمایت از نخبگان و ارایه خدمات به برگزیدگان است. باید استعدادهای ناب در جوانان ما شناسایی و شناخته شود و مورد حمایت قرار گیرند.
 
 
وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: بیش از 36 درصد از مدال های طلا در سال 1392 تا 1399 کسب شده که نشان می دهد مسیر صعودی را در پیش گرفته ایم تا جزء سرآمدان جهانی باشیم.
 
 
وی همچنین پدیده تغییر را یکی از توانایی هایی دانست که خداوند در وجود انسان گذاشته است و گفت: تغییرات بسیار متنوع و گسترده است و در طول زندگی با تغییرات روبرو هستیم و این تغییرات که زندگی افراد را دگرگون می کند و در قدرت، ثروت، موقعیت  و منزلت جا به جایی هایی رخ می دهد.
کد خبر 1037291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha