مسئولان، پیش از گلایه و شِکوه مردم باید به مشکلات آنان رسیدگی کنند

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با تأکید بر اینکه مسئولان نباید منتظر بمانند تا گلایه و شکوه مردم درآید، تا به وضع آن ها رسیدگی کنند، بیان کرد: مسئولان ما باید پیش از آن که مردم نسبت به مشکلات اقتصادی صبرشان لبریز شود، آنها را شناسایی و رفع کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد، «حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری» امروز (29 اسفند) در خطبه های نماز جمعه این هفته مرکز خراسان شمالی که در محل مصلی بزرگ امام خمینی(ره) بجنورد برگزار شد، ضمن تبریک سالروز ولادت باسعادت امام زین العابدین(ع)، گفت: دوران امامت امام سجاد(ع) 35 سال بود و ایشان با صحیفه سجادیه و دعاهای خود، شاگردان بسیاری را برای پیشبرد اهداف دین اسلام تربیت کرد.

 

 

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی افزود: اگر امام جمعه در تریبون نماز جمعه نسبت به یک سازمان و یا مسئول انتقاد می کند، باید این امر با نگاه دلسوزانه و از روی اصلاح باشد.

 

 

وی اظهارکرد: رسانه ها نیز باید ضمن بیان ناکارآمدی ها به بیان عملکردهای مثبت نیز بپردازند و فقط نگاه تخریبی نباشد.

 

 

حجت الاسلام والمسلمین نوری با تأکید بر اینکه مسئولان نباید منتظر بمانند تا گلایه و شکوه مردم درآید، تا به وضع آن ها رسیدگی کنند، بیان کرد: مسئولان ما باید پیش از آن که مردم نسبت به مشکلات اقتصادی صبرشان لبریز شود، آنها را شناسایی و رفع کنند.

 

 

امام جمعه بجنورد در پایان با تبریک فرا رسیدن سال نو، خاطرنشان کرد: پاکیزگی منزل و به جا آوردن صله رحم از سنت های خوب نوروز است که باید به آن توجه داشت و از سنت های غلط دوری کرد.

 

 

 

 

کد خبر 1039276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha