۱۵ درصد از طرح های شورای عالی اوقاف مربوط به گلستان است/ تلاش مضاعف برای تحقق شعار سال در اوقاف

حجت الاسلام سلیمانی فرد گفت: ۱۵ درصد از طرح های مصوب شده در شورای عالی اوقاف مربوط به استان گلستان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «روح الله سلیمانی فرد»ظهر امروز (سه شنبه 17 فروردین) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: مقام معظم رهبری در سنوات اخیر با یک شعار اقتصادی سال را آغاز کردند و امیدواریم بتوانیم در مسیر تحقق شعار سال بیش از گذشته مجاهدت کنیم.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان ادامه داد: باید تلاش کنیم که موقوفات را به یک ساختار اطمینان بخش برسانیم و قطعا تحقق شعار سال به معنای آن است که توانستیم در مسیر کارآفرینی و توزیع ثرورت گام برداریم.

 

حجت الاسلام سلیمانی فرد به اجرای امینانه نیات واقفان تاکید کرد و افزود: امیدواریم با یک خرد جمعی و عزم جهادی و توسل به ائمه اطهار (علیهم السلام) بتوانیم کارهای بهتر از سنوات گذشته در مجموعه اوقاف اجرا کنیم.

 

وی  ابراز داشت: مجموعه اوقاف و امور خیریه در استان و سازمان با جوانمردی و پیگیری همکاران و خیران اقدامات خوبی را اجرا کرده است، از مجموع 140 طرحی که در شورای عالی اوقاف به تصویب رسیده است بیش از 20 طرح شامل 15  درصد از طرح ها مربوط به استان گلستان است.

 

مدیرکل اوقاف گلستان یادآور شد: استان گلستان دارای ظرفیت های زیادی از نظر نیروی انسانی کارآمد، نیروهای تحصیل کرده و نخبگان کارآفرین و اقوام مختلف است  و استان گلستان با حضور اقوام به نگارستان ایران معروف است و می توانیم از این ظرفیت در راستای جهش توسعه استان و ایران اسلامی استفاده شود.

 

 

کد خبر 1043429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha