برنامه های فرهنگی ماه رمضان اوقاف گلستان در بستر فضای مجازی اجرا می شود

حجت الاسلام سلیمانی فرد گفت: برنامه های فرهنگی ماه رمضان اوقاف گلستان در بستر فضای مجازی اجرا می شود.

حجت الاسلام«روح الله سلیمانی فرد» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان در خصوص برنامه های ماه رمضان در قالب طرح ضیافت الهی در امامزادگان اظهار کرد: در آستانه ماه مبارک رمضان اداره کل اوقاف و امور خیریه ویژه برنامه هایی تحت عنوان ضیافت الهی در نظر گرفته شده است.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان ادامه داد: با توجه به شرایط کرونایی استان گلستان تعدادی از مبلغان نیز برنامه های فرهنگی در بستر فضای مجازی اجرا خواهند کرد.

 

حجت الاسلام سلیمانی فرد یادآور شد: برنامه های تفسیر قرآن نیز به صورت ضبط شده با بهره گیری از اساتید و مفسران قرآنی اعزامی از قم در بستر فضای مجازی تدارک دیده شده و در همه امامزادگان برنامه های فرهنگی در ماه مبارک رمضان خواهیم داشت.

 

وی گفت: از ویژه برنامه هایی که اوقاف و امور خیریه امسال در ماه مبارک رمضان تدارک دیده است پخت غذای گرم و توزیع بین جامعه هدف با توجه به شیوع ویروس کرونا است که در این راستا از  ظرفیت حسینیه ها، تکایا و بقاع متبرکه استفاده می شود.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان یادآور شد: تقویت بعد خدمات اجتماعی بقاع متبرکه نیز در ماه مبارک رمضان در دستور کار قرار گرفته  و با جلب حمایت های بازاریان و خیران و مشارکت خرد شهروندان اقداماتی مثل خرید قربانی و توزیع گوشت قربانی در محلات جامعه هدف خواهیم کرد.

 

وی افزود: تمام اهداف ما این است که در راستای اجرای امینانه واقفان از ظرفیت موقوفات بهره برداری کنیم.

 

کد خبر 1045722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha