دانش آموزان به سمت رشته های فنی و حرفه ای هدایت شوند

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شیروان گفت: نیاز است که تعدادی از دانش آموزان که دارای استعداد های خاص می باشند به سمت رشته های فنی و حرفه‌ای و کاردانش راهنمایی شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شیروان؛ «مظفر نادری» روز شنبه چهارم اردیبهشت ماه در جلسه مشترک مدیران هنرستان ها و مدیران متوسطه اول در آغاز هفته مشاغل با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که در کشور ما هم به علم نیاز داریم و هم به کار نیاز است، اظهار داشت: نیاز است تعدادی از دانش آموزان که دارای استعداد های خاص می باشند به سمت رشته های فنی و حرفه‌ای و کاردانش راهنمایی شوند.

 

 

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شیروان بیان کرد: از هفته آینده با توجه به آغاز هفته مشاغل باید از طرح ابداعی با نام (تور مجازی بازدید از هنرستان ها ) برای مدارس متوسطه اول صورت بگیرد و هر هنرستان با ساخت یک کلیپ به معرفی رشته ها، افراد موفق هر رشته تهیه شود و برای مدیران متوسط اول ارسال کنند و جهت استفاده دانش آموزان پایه نهم در فضای مجازی (برنامه شاد) در گروه ها و کانال های آموزشی بارگذاری شود.

 

 

نادری عنوان کرد: در این تور مجازی بازدید از هنرستان ها در برنامه قرار گرفته که هر روز دانش آموزان پایه نهم با یکی از هنرستان های شیروان آشنا شوند.

 

 

در ادامه مدیران، گزارشی از رشته ها و امکانات موجود هنرستان ها را بیان کردند.

 

 

کد خبر 1049044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha