آغاز ثبت نام چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم از ۱۳ اردیبهشت

دریکوندی، با بیان اینکه چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم همزمان با سراسر کشور در استان لرستان برگزار می شود، گفت: ثبت نام از ۱۳ اردیبهشت ماه جاری آغاز می شود.

«تقی دریکوندی»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهارداشت: سازمان اوقاف و امور خیریه به عنوان متولی برگزاری مسابقات قرآنی در نظر دارد چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم را در رشته‌های حفظ، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، اذان، دعاخوانی، تفسیر عمومی و همخوانی و هم سرایی قرآن کریم و در دو گروه برادران و خواهران بالای ۱۸ سال در سال جاری برگزار نماید.


رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف لرستان افزود: فرایند ثبت نام این دوره از مسابقات از ۱۳ اردیبهشت لغایت ۱۴ خرداد ماه و صرفا با مراجعه به سایت www.quraniran.ir امکانپذیر است.

 

رئیس امورقرآنی اوقاف استان با بیان اینکه سال گذشته تعدادی از داوطلبان به علت عدم ثبت نام در سایت از مسابقات باز‌ماندند، تصریح کرد: شرط حضور در مسابقات،‌ ثبت نام در سایت مسابقات است و مسئولیت ثبت نام ‌نیز به عهده خود افراد است.

 

دریکوندی بیان داشت: مرحله شهرستانی و استانی مسابقات در بازه زمانی اول تیرماه لغایت ۳۱ شهریورماه برگزار می شود و تعیین زمان دقیق هر یک از مراحل متأثر از شرایط ناشی ازکرونا بوده و متعاقبا اعلام خواهد شد.

کد خبر 1049110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha